AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Datteren min på 10 har vært kvalm siden fredag. Hun har ikke kastet opp en eneste gang, men virker å være vedvarende småkvalm hele tiden. Hun har lyst på mat til alle måltider og spiser sammen med oss, men mindre porsjoner enn vanlig. Hun virker å være generelt i god form, men litt roligere og har behov for å hvile med ujevne mellomrom når kvalmen av og til får en liten topp. Denne typen kvalme har vi ikke opplevd med henne før. Når hun har hatt omgangssyke kaster hun opp 2-3 ganger og så er hun bra igjen og har aldri hatt vedvarende kvalme over tid. Jeg har begynt å tenke at om hun fremdeles er kvalm på onsdag så bestiller jeg legetime. Noen andre som har opplevd noe lignende og kan si noe om hva det var i deres tilfelle? Vil også påpeke at dette sannsynligvis ikke er covid, det har hun hatt to ganger og kvalme var ikke et symptom noen av gangene (bare hodepine, vond hals og feber). Anonymkode: c1227...3d0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Datteren min på 10 har vært kvalm siden fredag. Hun har ikke kastet opp en eneste gang, men virker å være vedvarende småkvalm hele tiden. Hun har lyst på mat til alle måltider og spiser sammen med oss, men mindre porsjoner enn vanlig. Hun virker å være generelt i god form, men litt roligere og har behov for å hvile med ujevne mellomrom når kvalmen av og til får en liten topp. Denne typen kvalme har vi ikke opplevd med henne før. Når hun har hatt omgangssyke kaster hun opp 2-3 ganger og så er hun bra igjen og har aldri hatt vedvarende kvalme over tid. Jeg har begynt å tenke at om hun fremdeles er kvalm på onsdag så bestiller jeg legetime. Noen andre som har opplevd noe lignende og kan si noe om hva det var i deres tilfelle? Vil også påpeke at dette sannsynligvis ikke er covid, det har hun hatt to ganger og kvalme var ikke et symptom noen av gangene (bare hodepine, vond hals og feber). Anonymkode: c1227...3d0 Dattern vår slet med kvalme og ble utredet, mest sannelig reflux hos henne -ble bedre med medisiner. Lett å slite med reflux når man er i voksealder bla fordi lukkemuskelen ikke helt henger med veksten av resten av kroppen, men det «går seg til» som regel. Var ihvertfall den forklaringen vi fikk på det på sykehuset. Hun hat hatt det problemet av og på siden ca 10 års alder, nå 14 år. Ett år siden sist det var ett problem. Anonymkode: 80754...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå