AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg har lyst til å teste en ny foundation. Spesifikt Mac radiance face and body foundation, men det er jo umulig å vite hvilken farge man trenger. Å kjøpe ei hel flaske så er det skivebom er ikke aktuelt. Har prøvd å se om det er mulig å få kjøpt mindre flasker/testere, men ser ikke slik ut. Det er ingen butikker i nærheten av her jeg bor hvor de har denne foundationen inne, ellers hadde jeg selvsagt gått til butikk. Noen som har noen tips? Eller som eventuelt vet om dupes både i konsistens og farger som jeg kunne ha brukt som utgangspunkt? Anonymkode: e297f...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 12. september 2022 #2 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har lyst til å teste en ny foundation. Spesifikt Mac radiance face and body foundation, men det er jo umulig å vite hvilken farge man trenger. Å kjøpe ei hel flaske så er det skivebom er ikke aktuelt. Har prøvd å se om det er mulig å få kjøpt mindre flasker/testere, men ser ikke slik ut. Det er ingen butikker i nærheten av her jeg bor hvor de har denne foundationen inne, ellers hadde jeg selvsagt gått til butikk. Noen som har noen tips? Eller som eventuelt vet om dupes både i konsistens og farger som jeg kunne ha brukt som utgangspunkt? Anonymkode: e297f...c36 Du kan prøve å legge inn dine foundations inn i findation. Den skal hjelpe deg å finne riktig fargenyanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå