Gå til innhold

Bryr damer seg serlig om ein mann er i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

M40

Eg har eit stort nettverk å er mye på fest i distriktet.

Eg er sjelden veldig full så eg får med meg mye....

Eg ser ofte att single damer lett hiver seg over menn i forhold,akkurat som dem liker heller dem som er gift/samboer enn menn som er singel.

Mitt inntrykk er mer att menn går mer etter single damer.

Kan mitt intrykk stemme??

Anonymkode: db1dd...31e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritekkelt og umoralsk, men de tenker kanskje at opptatte menn er et lett bytte? Lite forpliktelser i ettertid fordi de opptatte mennene ikke vil avløres at de har vært utro. De damene tror kanskje det er et slags kvalitetsstempel at mannen er i et forhold.

Usmakelig oppførsel, selvsagt.

Anonymkode: 2db31...2a1

• Liker 1
Skrevet

Nå er min erfaring at jeg har fått mer oppmerksomhet fra andre damer når jeg har vært i forhold, kontra når jeg ikke har vært det, så det kan være noe i det der.

Skrevet

Hvordan skal de vite at han er i forhold? Man vet jo ikke det før man snakker med de. Men menn i forhold er kanskje kjekkere enn mange single og derfor er de i forhold? Damer går etter kjekke menn. 

Jeg skyr unna om jeg får vite han er i forhold 

Anonymkode: 1b79a...320

• Liker 5
Skrevet

Damer liker det andre damer liker. Det er enkel biologi. Når en mann er "godtatt" av andre kvinner, så blir han en mer attraktiv partner. 

Jeg tror alle menn kan skrive under på at man blir veldig mye mer populær hos damer når man har kjæreste. Det er en grunn til at det kalles et sjekketriks å ta på seg giftering når man skal ut på byen. 

Anonymkode: 3ba6d...30b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvinner går eter kjekke menn. Vi kan aldri vite om de er opptatt eller ikke. Men vet de fleste kvinner trekker seg unna når de får vite om de er opptatt. Opptatte menn derimot suger til seg all oppmerksomhet og er villig med på leken. De spiller single, og tar alt de kan få. Min erfaring!

Anonymkode: 4daec...f20

• Liker 9
Skrevet

Samme opplevelse her, mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn (kvinner) når jeg er opptatt.

Anonymkode: 4be85...8a7

• Liker 1
Skrevet

Det er noen få kvinner som ikke bryr seg, og når man er opptatt sier det seg selv at det er de som prøver seg. Tipper de fleste ikke prøver å sjekke opp en opptatt fyr.

Det er derimot mange som liker å flørte (klemme, klenge, sitte på fanget etc), men synes det er tryggere med en som er opptatt siden de ikke vil at noe mer skal skje.

En liten flukt fra kjernefamilien uten å ødelegge den.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

At menn går etter single damer er en sannhet med modifikasjoner. Jeg har fått masse oppmerksomhet etter at jeg ble gift, mer enn jeg fikk før.

Anonymkode: 7f529...c4d

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg går ikke etter menn i forhold. Men det er enkelte menn jeg har likt så mye at jeg har tenkt at det er OK om jeg ikke er den eneste. Men de er unntak, ikke normen, 

Anonymkode: fe240...585

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg går ikke etter menn i fast forhold, men uten å snakke med dem vet jeg jo ikke om de er det.

Jeg syns det er greit å snakke med opptatte menn ute på byen fordi de er lettere å avvise hvis de vil bli med meg hjem. Da er det bare å si "Beklager, jeg roter meg ikke bort i opptatte menn".

Single menn begynner bare å mase om hvorfor jeg ikke vil hvis jeg avviser dem.

Når jeg er ute på byen er det for å hygge meg og å snakke med folk, ikke fordi jeg er på jakt etter noen.

Skrevet
Made4u skrev (3 timer siden):

Nå er min erfaring at jeg har fått mer oppmerksomhet fra andre damer når jeg har vært i forhold, kontra når jeg ikke har vært det, så det kan være noe i det der.

Enig !     (Mann)

Anonymkode: f7acf...fb8

Skrevet

Som kvinne snakker jeg normalt sett med alle typer menn, enten de er single, gifte, homofile eller whatnot på samme måte så nei, det stemmer ikke for min del, og det stemmer heller ikke for alle kvinner jeg kjenner.. Kan det være at noen menn i dag oppfatter normal folkeskikk og samtaler som mer enn de er? 

Anonymkode: b7b6b...221

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som kvinne snakker jeg normalt sett med alle typer menn, enten de er single, gifte, homofile eller whatnot på samme måte så nei, det stemmer ikke for min del, og det stemmer heller ikke for alle kvinner jeg kjenner.. Kan det være at noen menn i dag oppfatter normal folkeskikk og samtaler som mer enn de er? 

Det tror jeg absolutt. Synes det er ganske patetisk at menn dømmer kvinner som horete bare fordi de smiler mens de snakker med menn f.eks. 🙄 men jeg opplever det blant enkelte menn at de faktisk tenker sånn. 

Anonymkode: fe240...585

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I alle fall er det nok noen som tar det som en bitteliten åpning og tenker det er verd et forsøk.

I mitt miljø er det motsatt i den forstand at kvinner kan tillate seg å være mer "flørtende" enn menn uten at det oppfattes som annet enn vennskapelig. Jeg synes bare det er koselig og jeg tror få tenker noe om det.

Jeg føler jeg må være litt forsiktig med å gå rundt og klemme og ta på kvinner på et julebord. Hva om en kvinne plutselig en dag begynner å snakke om at jeg "prøver meg"?

Tar jeg feil?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

M40

Eg ser ofte att single damer lett hiver seg over menn i forhold,akkurat som dem liker heller dem som er gift/samboer enn menn som er singel.

Jeg vet fylla påvirker mennesker.. for redselen av å gjøre tabber blir mindre, og kåthet fjerner den siste fornuften som er igjen. For hvem har ikke hatt bonanger for noe de har gjordt i fylla?😅

Så alkoholinntaket er med på å styre fornuften.. Og jeg tror alkohol er med på å forsterke det du tenker mye på i hverdagen. F.eks. tenker du mye på sex med en person, blir man også mere modig i fylla og prøver seg. I edru tilstand har de jo ikke turt eller så har fornuften seiret..

Jeg har det inntrykket at menn er som kvinner, noen prøver seg kun på single, mens noen kun etter gifte.. Og når jeg var gift, var det stort sett gifte kvinner som prøvde seg. De prøvde bare å ha et flasketett alibi, for de skjønte at ting måtte holdes hemmelig mellom oss.. Skuffelsen ble desto større da jeg sa, at jeg var trofast i forhold. Men jeg lovte å holde kjeft om samtalen, fordi jeg ble mere smigret enn forbannet.. Og som singel har jeg flere ganger blitt lurt av gifte kvinner, som sa de var single. Eller.. lurt og lurt fru Blom😇 Bonangeren fikk de momentant, når de så hva klokka var😅

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Jeg vet fylla påvirker mennesker.. for redselen av å gjøre tabber blir mindre, og kåthet fjerner den siste fornuften som er igjen. For hvem har ikke hatt bonanger for noe de har gjordt i fylla?😅

Så alkoholinntaket er med på å styre fornuften.. Og jeg tror alkohol er med på å forsterke det du tenker mye på i hverdagen. F.eks. tenker du mye på sex med en person, blir man også mere modig i fylla og prøver seg. I edru tilstand har de jo ikke turt eller så har fornuften seiret..

Jeg har det inntrykket at menn er som kvinner, noen prøver seg kun på single, mens noen kun etter gifte.. Og når jeg var gift, var det stort sett gifte kvinner som prøvde seg. De prøvde bare å ha et flasketett alibi, for de skjønte at ting måtte holdes hemmelig mellom oss.. Skuffelsen ble desto større da jeg sa, at jeg var trofast i forhold. Men jeg lovte å holde kjeft om samtalen, fordi jeg ble mere smigret enn forbannet.. Og som singel har jeg flere ganger blitt lurt av gifte kvinner, som sa de var single. Eller.. lurt og lurt fru Blom😇 Bonangeren fikk de momentant, når de så hva klokka var😅

Både kvinner og menn er utro. Det er kanskje litt mer spennende å prøve deg på ektemenn, single menn er single for en grunn

Anonymkode: f0804...5c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 7.09):

M40

Mange damer liker desverre å se om de klarer å snurre en gift mann rundt fingen. Etter sexen driter de i han og bytter til ny. Homewreckers!

Anonymkode: 55d68...db4

Skrevet

Jeg holder meg langt unna bare jeg får fornemmelsen av at han er i et forhold.

• Liker 1
Skrevet
Isambard skrev (15 timer siden):

I alle fall er det nok noen som tar det som en bitteliten åpning og tenker det er verd et forsøk.

I mitt miljø er det motsatt i den forstand at kvinner kan tillate seg å være mer "flørtende" enn menn uten at det oppfattes som annet enn vennskapelig. Jeg synes bare det er koselig og jeg tror få tenker noe om det.

Jeg føler jeg må være litt forsiktig med å gå rundt og klemme og ta på kvinner på et julebord. Hva om en kvinne plutselig en dag begynner å snakke om at jeg "prøver meg"?

Tar jeg feil?

I hvilken verden er det normal folkeskikk å "gå rundt å klemme og ta på kvinner" man ikke har en slik type relasjon til? Spesielt i en setting som julebord er jo dette i så fall ganske spesielt om du mener det er normalt - det understreker kanskje bare tankene mine om at enkelte menn tror at det er fritt frem om en kvinne IKKE sier fra at de er langt over streken, vi flørter ikke - vi snakker normalt med deg og viser normal høflighet og interesse. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...