Gå til innhold

Hvilke(n) mening(er) har du som du aldri kommer til og skifte mening om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg utdeling av gratis heroin til tunge rusmisbrukere, fordi jeg føler det er feil vei og gå.

Jeg ser ikke helt hvordan noen kan være for abort, fordi det er jo med på og fjerne ett individ og liv, MEN retten til og ha den muligheten bør også være der.

Anonymkode: ed83b...ebf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer alltid til å synes muligheten til å få ta abort er kjempeviktig, pedofile burde ikke få muligheten til å få egne barn,  og at asylsøkere som bryter loven bør bli sendt hjem. 

Anonymkode: 1ab47...ff7

• Liker 19
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ser ned på muslimer. Mener at de ikke har noe i dette landet og gjøre. Kall meg gjerne rasist, men det er en mening jeg kommer til å ha resten av livet. 

Anonymkode: 3c862...d44

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

asylsøkere som bryter loven bør bli sendt hjem. 

Enig! 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Norges forfall 

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Imot all innvandringen som vi har tillatt de siste 40 årene.

Når historikere ser tilbake på Norge om noen hundre år vil de kunne snakke åpent om hvordan vi tillot hele vår flotte kultur å bli oppspist og visket ut av hovedsakelig islam og muslimer.

Anonymkode: f1ca9...64d

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Pedofile bør tvangssteriliseres så de aldri kan få egne barn. 

Folk som ikke GIDDER å kastrere kattene sine fordi «det er for dyyyyrt» kan gi faen i å ha katt og er dårlige dyreeiere. 

Å gi støtte til kunst og annet tull når eldre/syke ikke får hjelpen de trenger fordi kommunene ikke har råd til nok pleiere er latterlig. 

Anonymkode: eff1a...6e4

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Folk som ikke kastrerer katten sin bryr seg ikke om dyr. 

Anonymkode: 7350b...43a

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Finnes bare to kjønn, kvinne og mann. En mann kan ikke ta på sminke og plutselig kalle seg selv en kvinne, og en kvinne kan ikke bli en mann.

Anonymkode: ed5e1...6b3

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes bare to kjønn, kvinne og mann. En mann kan ikke ta på sminke og plutselig kalle seg selv en kvinne, og en kvinne kan ikke bli en mann.

Anonymkode: ed5e1...6b3

Det sier seg selv... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Imot all innvandringen som vi har tillatt de siste 40 årene.

Når historikere ser tilbake på Norge om noen hundre år vil de kunne snakke åpent om hvordan vi tillot hele vår flotte kultur å bli oppspist og visket ut av hovedsakelig islam og muslimer.

Anonymkode: f1ca9...64d

Jepp, enig.

• Liker 6
Skrevet

At innvandringspolitikken i Europa de siste 50 årene er totalt feilslått og en katastrofe, bare se på hvordan våre naboer i øst har klart rasere landet sitt.   

Anonymkode: 174d2...fca

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

De som viser en brukogkast-mentalitet for syr bør forbys å ha dyr. Da må det også bli strengere med å kontrollere dyrehold. 

Anonymkode: 5a074...0c9

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

finnes 2 kjønn

send ut kriminelle innvandrere, flyktninger skal hjem når det er trygt i landet. lar du kona og barna dine bli igjen i hjemlandet, så er dere ikke reelle flyktninger. kan du reise på ferie til hjemlandet, så er du heller ikke reell flyktning.

hev fengselstraffene

kastrer pedofile

strenge straffer for dyremishandling

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

At jeg ikke lager barn med alle menn jeg er sammen med, kun to barn med samme far 😄

Anonymkode: 8cb7b...a14

• Liker 6
Skrevet

Retten til selvbestemt abort må få stå som den er eventuelt utvides.

«Demokratiet» i Norge funger dårlig. Ja til folkeavstemning slik som de har i Sveits.

Anonymkode: 25c74...3fb

• Liker 6
Skrevet

At meninger kan skifte

• Liker 6
Skrevet

Det finnes bare to kjønn, ingen er intetkjønn.
Alle pedofile skal bures inne på livstid, uansett diagnoser eller unnskyldninger.
Straffene i Norge må opp, kraftig.
Islam kan ikke forenes med norsk levemåte og kultur. Innvandring bør stoppes.
De som skal gifte seg med utenlandske skal flytte dit, ikke hente partneren til Norge.
Ekteskap mellom søskenbarn bør forbys.

Anonymkode: a9d23...e2d

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Kunstnere som ikke kan leve av arbeidet sitt skal ikke få stipend, men skaffe seg jobb og ha kunst som hobby.

Anonymkode: a9d23...e2d

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet av erfaring at jeg har endret meninger som jeg tidligere trodde jeg aldri ville endre. Jeg håper det er en egenskap jeg vil fortsette å ha. Alternativet er stagnasjon.

• Liker 10
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...