Gå til innhold

Legen sa at det ikke haster å ta b-vitamin blodprøve tross tidligere stor mangel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å komme ned en annen dag å ta den pga stor kø utenfor laboratorium. Han sa at jeg gjerne kunne komme mandag . Men jeg tror det kan bli mye folk da for nå har det nettopp vært helg . Jeg jobber mye denne uken og det er slitsomt å måtte dra langt til legen før jobben min . Vurderer å vente til neste uke for da har jeg en fridag. Men bør jeg løpe så fort som mulig å ta en slik prøve? Jeg går på vitamintabeletter. Legen har sagt at han mener det ikke er noe krise med disse bvitaminene og kontroller om det, men at jeg må fortsette på tablettene ..

Anonymkode: 9eef9...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen krise nei, ikke stress med det. Hvor lavt nivå hadde du tidligere?

På fürst kan du kjøpe blodprøver selv, jeg gjør det. Mye raskere og enklere selv om man må betale, de som betaler selv blir prioritert når de analyserer prøvene. Så er det div prøver som er viktig å få analysert innen et viss tidsrom, så kjekt å kunne ta de på rett sted.

Anonymkode: 6257b...aea

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg fikk beskjed om å komme ned en annen dag å ta den pga stor kø utenfor laboratorium. Han sa at jeg gjerne kunne komme mandag . Men jeg tror det kan bli mye folk da for nå har det nettopp vært helg . Jeg jobber mye denne uken og det er slitsomt å måtte dra langt til legen før jobben min . Vurderer å vente til neste uke for da har jeg en fridag. Men bør jeg løpe så fort som mulig å ta en slik prøve? Jeg går på vitamintabeletter. Legen har sagt at han mener det ikke er noe krise med disse bvitaminene og kontroller om det, men at jeg må fortsette på tablettene ..

Anonymkode: 9eef9...7f5

At du tar en prøve endrer jo ingenting på en uke. Du tar vitaminene. 

Anonymkode: efe63...b07

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At du tar en prøve endrer jo ingenting på en uke. Du tar vitaminene. 

Anonymkode: efe63...b07

Spørs hvilke tablett TS tar, om den er 20ug eller mer..med 20ug tar det mange mndr å få opp nivået endel.

Anonymkode: 6257b...aea

Skrevet

Kosttilskuddet Hair Luxious har 60 ganger anbefalt dagsbehov av B-vitamin (selges lovlig i Norge på apotek uten resept). Poenget med Hair Luxious er som navnet sier håret, men om målet bare er høyere B-vitaminnivå, duger tilskuddet til det også.

Anonymkode: d3867...30c

Skrevet

Spiller det noen rolle om du tar prøven nå eller i neste uke? Du tar jo uansett tilskudd, noe mer kan du vel ikke gjøre uansett hva testresultatet blir.

Anonymkode: e792f...351

Skrevet

Hvilken B er det du mangler? Er det B12? Hvor lavt var det? 

Anonymkode: 65a19...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...