AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #21 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 0.17): Jeg hadde en bestevenninne fra jeg var liten til vi ble voksen. Vi hang sammen hele tiden. Vi var skikkelig gode bestevenninner. Vi mistet etterhvert mer og mer kontakt. Vi tok opp kontakten innimellom. Det ble tilslutt bare likes og hilsener på innlegg på Facebook til hverandre. Jeg ser plutselig på Facebook at hun hadde giftet seg . Og at mange venner takket for å ha fått delta. Jeg ble litt skuffet over at jeg ikke ble invitert fordi jeg var jo hennes bestevenninne i hele barndoms og ungdomstiden. Men sånn er det nok når vi ikke har hatt kontakt. Jeg fortsetter å like bilder og gratulere. Men jeg følte meg litt tilsidesatt. Men det er jo uansett lenge siden vi hadde kontakt i virkeligheten . Hva tenker dere? Er det naturlig å invitere beste barndomsvenninne til bryllup tross at kontakten i virkeligheten ikke eksisterer lenger? Jeg forstår egentlig sånn sett grunnen til at jeg ikke ble invitert sånn sett. Anonymkode: 86427...12e Kan forstå skuffelsen din. Jeg inviterte noen av de jeg ikke har hatt kontakt med på lenge, rett og slett fordi jeg synes bryllupet var en fin anledning til å se den igjen. Men ikke alle tenker sånn. Anonymkode: 68524...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #22 Del Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 0.32): Inviterte ikke mormor..? Det reagerer jeg på. Men kjenner ikke til hvorfor osv Anonymkode: 86427...12e Jeg inviterte heller ikke min mormor, eller noen andre slektninger annet enn foreldrene mine. Rett og slett fordi jeg ikke har noen spesiell kontakt med noen av dem. Så jeg synes det er mer merkelig å invitere noen man ikke har kontakt med, enn motsatt. Hadde heller ikke invitert barndomsvenninner jeg ikke har kontakt med. Anonymkode: 42945...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 29. oktober 2022 #23 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg kan skjønne dine følelser her, men jeg forstår veldig godt bruden. Om man skal invitere alle man har hatt kontakt med eller vært venner med opp igjennom livet blir det fort et stort bryllup og veldig kostbart. Når vi giftet oss tok vi kun de vi hadde omgang med og var venner med på den tiden vi giftet oss samt nærmeste familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #24 Del Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 0.17): Jeg hadde en bestevenninne fra jeg var liten til vi ble voksen. Vi hang sammen hele tiden. Vi var skikkelig gode bestevenninner. Vi mistet etterhvert mer og mer kontakt. Vi tok opp kontakten innimellom. Det ble tilslutt bare likes og hilsener på innlegg på Facebook til hverandre. Jeg ser plutselig på Facebook at hun hadde giftet seg . Og at mange venner takket for å ha fått delta. Jeg ble litt skuffet over at jeg ikke ble invitert fordi jeg var jo hennes bestevenninne i hele barndoms og ungdomstiden. Men sånn er det nok når vi ikke har hatt kontakt. Jeg fortsetter å like bilder og gratulere. Men jeg følte meg litt tilsidesatt. Men det er jo uansett lenge siden vi hadde kontakt i virkeligheten . Hva tenker dere? Er det naturlig å invitere beste barndomsvenninne til bryllup tross at kontakten i virkeligheten ikke eksisterer lenger? Jeg forstår egentlig sånn sett grunnen til at jeg ikke ble invitert sånn sett. Anonymkode: 86427...12e Nei, desverre. Mister man kontakt er det ikke så naturlig men kan forstå at du synes det er sårt. Men man inviterer gjerne de man har kontakt med de nærmeste årene. Anonymkode: 2c0ab...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #25 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 0.17): Jeg hadde en bestevenninne fra jeg var liten til vi ble voksen. Vi hang sammen hele tiden. Vi var skikkelig gode bestevenninner. Vi mistet etterhvert mer og mer kontakt. Vi tok opp kontakten innimellom. Det ble tilslutt bare likes og hilsener på innlegg på Facebook til hverandre. Jeg ser plutselig på Facebook at hun hadde giftet seg . Og at mange venner takket for å ha fått delta. Jeg ble litt skuffet over at jeg ikke ble invitert fordi jeg var jo hennes bestevenninne i hele barndoms og ungdomstiden. Men sånn er det nok når vi ikke har hatt kontakt. Jeg fortsetter å like bilder og gratulere. Men jeg følte meg litt tilsidesatt. Men det er jo uansett lenge siden vi hadde kontakt i virkeligheten . Hva tenker dere? Er det naturlig å invitere beste barndomsvenninne til bryllup tross at kontakten i virkeligheten ikke eksisterer lenger? Jeg forstår egentlig sånn sett grunnen til at jeg ikke ble invitert sånn sett. Anonymkode: 86427...12e Du har ingen grunn til å være skuffet. Dere har jo «ingen» kontakt! Jeg kommer heller ikke til å invitere folk som ikke har kontakt med meg Anonymkode: 98cb3...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #26 Del Skrevet 11. november 2022 Du må jo snakke med den personen det gjelder, hjelper ikke å syte her er jo ikke sikkert at hun en gang har invitert venner en gang Anonymkode: 7a046...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriousgirl Skrevet 16. november 2022 #27 Del Skrevet 16. november 2022 Svaret på spørsmålet ditt føler jeg beror veldig på din veninnes budsjett. Var budsjettet gedigent og gjestelisten lang hadde jeg også reagert, men var budsjettet lavt og kun de nærmeste bedt, forstår jeg brudeparet godt for å bare velge de de har kontakt med per dags dato:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 16. november 2022 #28 Del Skrevet 16. november 2022 Hatt to gode venner som ble mista kontakt med, som har giftet seg de to siste årene. Ikke invitert. Men, han kompisen min da er fra en veldig religiøse familie. Og fant kona i menigheten. Pluss det var i 2021, og enda korona. Så tenker at det ikke var passende at jeg ble invitert og at det var pga antall mennesker som fikk delta. Så tok den litt tungt men rista det fort av meg. Har ikke blitt invitert og hilse på barnet dems heller. Men har hørt av felles venner at mye tid går hjemme, jobb og kun hennes familie. Hun andre var jeg bestevenn med i noen år fra russetid og inn i 20 åra. Krangla og kontakt ble brutt. Så tok jeg opp kontakten etter noen år. Så hang vi endel. For så miste kontakten igjen. Logisk at jeg da ikke ble invitert. Så skjønner den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slurverus Skrevet 6. desember 2022 #29 Del Skrevet 6. desember 2022 Kjipt. Det samme skjedde med min elskede bestevenninne som jeg alltid har hatt et øye for. Hun giftet seg med den derre dusten og sammen fikk de en sønn. Han var min erkefiende og sønnen er prikk lik faren. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå