Gå til innhold

Litt bekymret for barnet mitt på 1,5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert bare tull, men hun oppførte seg så merkelig i kveld at både jeg og mannen reagerte. Hun er frisk og rask, og alt har vært normalt hele dagen.  Før kveldmat ble hun litt rar. Veldig urolig, kavet rundt i sofaen og fikk ikke ro. Lo og gråt litt om hverandre som at hun var overtrøtt. Vanskelig å beskrive, men har aldri opplevd henne sånn før. Fikk liksom ikke kontakt. Mannen min ga henne kveldmat, og da pekte hun på brødskiven og sa navnet på storebror, mamma og pappa. Om igjen og om igjen. Hun vet godt, og sier tydelig brød normalt sett. Selve bleieskift og pysj var normalt. Likevel fikk både jeg og mannen en så uggen følelse at hun sover mellom oss i senga i natt.. noen som har noen tanker? 🙁

Anonymkode: 995ab...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære TS, tror det går bra! ❤

Hun spiste jo kveldsmat, så hun hadde matlyst. Hvis dere fikk sagt godnatt og gjort kveldsstell som vanlig så er jo det gode tegn. Det skjer mye i hodet til en 1,5 år gammelt barn. Min sønn kunne plutselig slutte å bable, se tomt ut i lufta og legge seg ned. De begynner å forstå mye mer. Hun var nok overtrøtt og da jobbet hjernen på høygir.

Hvis hun puster godt og virker normal ifbm temp så hadde jeg ikke bekymret meg.

Anonymkode: 560a3...855

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er sikkert bare tull, men hun oppførte seg så merkelig i kveld at både jeg og mannen reagerte. Hun er frisk og rask, og alt har vært normalt hele dagen.  Før kveldmat ble hun litt rar. Veldig urolig, kavet rundt i sofaen og fikk ikke ro. Lo og gråt litt om hverandre som at hun var overtrøtt. Vanskelig å beskrive, men har aldri opplevd henne sånn før. Fikk liksom ikke kontakt. Mannen min ga henne kveldmat, og da pekte hun på brødskiven og sa navnet på storebror, mamma og pappa. Om igjen og om igjen. Hun vet godt, og sier tydelig brød normalt sett. Selve bleieskift og pysj var normalt. Likevel fikk både jeg og mannen en så uggen følelse at hun sover mellom oss i senga i natt.. noen som har noen tanker? 🙁

Anonymkode: 995ab...b4d

Kanskje hun hadde nattskrekk? Husket datteri mi hadde det. At hun hadde sovnet og våknet?

Anonymkode: 184d6...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...