AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Dater en fyr som oppførte seg som et asshole. Jeg ble forbanna, og ga han klar beskjed at om det skulle fortsette med oss så fikk det slutte. Han sa unnskyld, og at jeg fortjener bedre..Nå har han sluttet og sende meg meldinger, og tatt meg bort fra å kunne se han på snapmap. Er det bare og droppe han egentlig? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1367e...260
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Er det noe å tenke på?. Han har ikke tenkt å forandre seg, så han tok deg på ordet . Anonymkode: da643...f35 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Han vil bare straffe deg. La han gå. Anonymkode: 50cfc...a8e 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil bare straffe deg. La han gå. Anonymkode: 50cfc...a8e Straffe meg? Hva mener du? Er litt ny på dating-gamet.. Anonymkode: 1367e...260
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Du gir han tilsnakk etter en date da eller? Anonymkode: 826b4...e89
kraftwerk Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dater en fyr som oppførte seg som et asshole. Jeg ble forbanna, og ga han klar beskjed at om det skulle fortsette med oss så fikk det slutte. Han sa unnskyld, og at jeg fortjener bedre..Nå har han sluttet og sende meg meldinger, og tatt meg bort fra å kunne se han på snapmap. Er det bare og droppe han egentlig? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1367e...260 Hadde selvfølgelig droppet en fyr, som man er nødt til å oppdra som et barn. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Hvor lenge har dere datet? Tenker at det er ganske dårlig tegn om det allerede nå er klinsj. Skjønner ikke helt hva du har tenkt videre - har du tenkt å be han ta kontakt med deg igjen liksom? Hvordan tenker du at dette skal fungere i et eventuelt forhold? Han oppfører seg dårlig, du sier i fra og han skal straffe deg i timesvis, ukesvis, månedsvis...? Anonymkode: 2f451...728
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Det er så klisje når folk oppfører seg slik, skal straffe deg for at de ikke får oppføre seg som en drittsekk, liksom. Anonymkode: b8149...9ac
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 Det kan jo hende at han faktisk har mista interessen da. Sier ikke at det er feil at du sier ifra, men det kan jo bare tyde på at dere er for forskjellige uansett. At han trodde oppførselens hans var OK, og du måtte fortelle han at den ikke var det. Anonymkode: 8c6fa...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan jo hende at han faktisk har mista interessen da. Sier ikke at det er feil at du sier ifra, men det kan jo bare tyde på at dere er for forskjellige uansett. At han trodde oppførselens hans var OK, og du måtte fortelle han at den ikke var det. Anonymkode: 8c6fa...aa2 Det er kun dritpene og dødsunderholdende mennesker som oppføre seg slik da. Anonymkode: b8149...9ac
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 Kan være at han rett og slett ikke er interessert lengre. Vet jo ikke hva han har sagt, men det kan være at han testet deg for å se om dere var kompatible i hans øyne? Ren spekulasjon, men at han fjernet deg fra SoMe tenker jeg ikke er en straff. Bare en konsekvens. Anonymkode: 88e71...758 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 Han har jo allerede droppa deg, så det er for swnt foe deg å droppe ham. Anonymkode: 97b45...2eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dater en fyr som oppførte seg som et asshole. Jeg ble forbanna, og ga han klar beskjed at om det skulle fortsette med oss så fikk det slutte. Han sa unnskyld, og at jeg fortjener bedre..Nå har han sluttet og sende meg meldinger, og tatt meg bort fra å kunne se han på snapmap. Er det bare og droppe han egentlig? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1367e...260 Bra du sier ifra. Han innså feilen, og vil ikke akseptere feilen sin fra kvinnen. Sånne menn lærer aldri! Håper han lærer av sine feil.... sier ifra sjøl om en mann er drittsekk, om han finner unnskyldninger for å ikke møtes, men vil se deg naken på snap f.eks hver kveld. Om det så har vært på 1 eller 10 dater. Så sier jeg ifra. "Slutt med game, oppfør deg". Menn er sære. Anonymkode: b74c1...f34 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 Tenker han fikk ett dårlig inntrykk av deg også, og mistet interessen. Ikke veldig tiltrekkende å bli snakka slik til som voksen. Anonymkode: 0396a...2c5 2 1 1
ClausSaus Skrevet 12. september 2022 #15 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dater en fyr som oppførte seg som et asshole. Jeg ble forbanna, og ga han klar beskjed at om det skulle fortsette med oss så fikk det slutte. Han sa unnskyld, og at jeg fortjener bedre..Nå har han sluttet og sende meg meldinger, og tatt meg bort fra å kunne se han på snapmap. Er det bare og droppe han egentlig? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1367e...260 Han var vel gjerne ikke enig i din vurdering om at han trengte "tilsnakk", da? Ihvertfall ikke på den måten du gjorde det?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #16 Skrevet 12. september 2022 For å gjøre en vurdering her trenger vi mer informasjon. Brukte han ketsjup på maten dere spiste sammen, eller slengte han dritt til servitøren ? Anonymkode: b6574...159
Carrot Skrevet 12. september 2022 #17 Skrevet 12. september 2022 Sånn egentlig spiller det ingen rolle hva som skjedde siden han har oppført seg som en unge er det bare å gå videre og lære av det. Du kan kanskje "gi beskjed" på en rundere måte evt om du havner i en tilsvarende situasjon igjen og like vel få frem poenget men ellers er lærdommen at det finnes folk der ute som ikke takler tilbakemelding særlig bra og blir fornermet - de er det bare greit å bli kvitt.. Han gjorde deg en tjeneste..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #18 Skrevet 12. september 2022 Vanskelig å si uten at det skrives hva han gjorde og hvordan du ga han beskjed at det ikke var greit. Men tenker jo at dersom dette skjer veldig tidlig i datinga og det allerede er en stor krangel, så passer dere ikke sammen. Anonymkode: c9f43...864 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå