AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg får sykt lave strømregninger.. forventer å få sjokk hver gang jeg får en ny regning.. særlig etter i vinter hvor det var ca 5000 i mnd.. har enebolig med utleie inkl. Strøm. i august fikk jeg rett i underkant av 1200 kr. kan dette være en feil som jeg må betale tilbake senere? Har ligget på 1200-1500 hele sommeren.. med alt snakket om ekstreme strøm utgifter blir jeg helt stresset på å plutselig få en smell jeg må betale tilbake.. bor i Porsgrunn. Flere herfra? Hva betaler dere? Anonymkode: ca707...c7e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg får sykt lave strømregninger.. forventer å få sjokk hver gang jeg får en ny regning.. særlig etter i vinter hvor det var ca 5000 i mnd.. har enebolig med utleie inkl. Strøm. i august fikk jeg rett i underkant av 1200 kr. kan dette være en feil som jeg må betale tilbake senere? Har ligget på 1200-1500 hele sommeren.. med alt snakket om ekstreme strøm utgifter blir jeg helt stresset på å plutselig få en smell jeg må betale tilbake.. bor i Porsgrunn. Flere herfra? Hva betaler dere? Anonymkode: ca707...c7e Lindesnes. Leier hybel 1700 denne mnden. Lurer på det samme hva folk betaler. Jeg får bare vite hva jeg skal betale te husverten å ingen regning på det så usikker på om det stemmer.. med de prisene ender jeg opp i 5000 til vinter Anonymkode: 3efb3...6b0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg får sykt lave strømregninger.. forventer å få sjokk hver gang jeg får en ny regning.. særlig etter i vinter hvor det var ca 5000 i mnd.. har enebolig med utleie inkl. Strøm. i august fikk jeg rett i underkant av 1200 kr. kan dette være en feil som jeg må betale tilbake senere? Har ligget på 1200-1500 hele sommeren.. med alt snakket om ekstreme strøm utgifter blir jeg helt stresset på å plutselig få en smell jeg må betale tilbake.. bor i Porsgrunn. Flere herfra? Hva betaler dere? Anonymkode: ca707...c7e Du kan jo ikke bare se på pris, men også forbruket... Bruker du strøm til oppvarming, så er jo dette minimalt i sommermånedene i sør. Anonymkode: 0e2d4...5d9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg får sykt lave strømregninger.. forventer å få sjokk hver gang jeg får en ny regning.. særlig etter i vinter hvor det var ca 5000 i mnd.. har enebolig med utleie inkl. Strøm. i august fikk jeg rett i underkant av 1200 kr. kan dette være en feil som jeg må betale tilbake senere? Har ligget på 1200-1500 hele sommeren.. med alt snakket om ekstreme strøm utgifter blir jeg helt stresset på å plutselig få en smell jeg må betale tilbake.. bor i Porsgrunn. Flere herfra? Hva betaler dere? Anonymkode: ca707...c7e Fikk fikk 2200 i strømregning for august. Bor i NO2, har ikke brukt noe strøm til oppvarming av bolig. Anonymkode: 7a3a2...054 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Fikk fikk 2200 i strømregning for august. Bor i NO2, har ikke brukt noe strøm til oppvarming av bolig. Anonymkode: 7a3a2...054 Hvor stor bolig? Anonymkode: 3efb3...6b0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lindesnes. Leier hybel 1700 denne mnden. Lurer på det samme hva folk betaler. Jeg får bare vite hva jeg skal betale te husverten å ingen regning på det så usikker på om det stemmer.. med de prisene ender jeg opp i 5000 til vinter Anonymkode: 3efb3...6b0 Du må be om kopi av faktura. Både fra strømselskapet og nettleverandør, dersom det ikke er samme selskap. Støtte fra staten blir trukket fra på faktura fra netteier. 1700 var mye på en hybel. Regner med du bor alene. Hvor mangen kWh har du brukt? Anonymkode: 6d21a...b93
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor stor bolig? Anonymkode: 3efb3...6b0 250 Anonymkode: 7a3a2...054
newman01 Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får sykt lave strømregninger.. forventer å få sjokk hver gang jeg får en ny regning.. særlig etter i vinter hvor det var ca 5000 i mnd.. har enebolig med utleie inkl. Strøm. i august fikk jeg rett i underkant av 1200 kr. kan dette være en feil som jeg må betale tilbake senere? Har ligget på 1200-1500 hele sommeren.. med alt snakket om ekstreme strøm utgifter blir jeg helt stresset på å plutselig få en smell jeg må betale tilbake.. bor i Porsgrunn. Flere herfra? Hva betaler dere? Anonymkode: ca707...c7e Det står jo på fakturaen hva du betaler for. Den består normalt av tre ledd: strømforbruk, nettleie (fastledd med effekttariff), nettleie energiledd. Og så er det en linje med strømstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå