AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Hei, noen som vet om chatjobb der jeg kan få være meg selv og ikke måtte spille noen andre? Anonymkode: 5d98c...f28
missbluebird Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Vet desverre ikke om noen slike jobber som aktive operatører. De flesteparten jeg har kommet over av disse chattene på hjemmesider og liknende, er automatisert igjennom robotter. De har en standardisert oppbygging og med en gang et spørsmål faller utenfor dette, så blir man henvist til å kontakte "support" på telefon. Tror mange nettbutikker søker etter operatører, men det vil nok innebære mer telefon enn chat vil jeg tro.
Taluno Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Svært mange butikker/bedrifter har en chattetjeneste som tar mye av kundeservicen. De fleste jeg kommer over har en chatbot som sorterer ut de enkleste spørsmålene, deretter får man chatte med ett menneske. Jeg kjenner meg ikke igjen i det brukeren over skriver, om at man blir henvist til telefon om ikke chatbot kan svare... Men på de fleste slike typer jobber er det en kombinasjon mellom telefon og chat, så du må nok forvente at de ber deg gjøre begge deler. Generelt er det bare sjekke ut kundeservice-jobber på finn eller lignende sider, og se om de skriver noe om telefonisk kontakt eller skriftlig, og så kontakte de å høre om det forventes begge deler.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Ville sjekket ut jobber hos kundesentre. Men det er sjeldent at du får jobbe med kun chat, med mindre du får spesialtilpasset oppgaver fordi du er døv eller noe slikt. Hos oss må man jobbe både med telefon, Mail og chat. Anonymkode: 624df...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå