AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Hva syns dere egentlig om de som bor på Stjørdal? Har hørt det er litt syrlig «vennskap» mellom innbyggerne, at de i Trondheim ser ned på Stjørdalsinnbyggerne etc 🤷♀️ Anonymkode: 33b3b...4a2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Aldri hatt noe problem med folk som bor på Stjørdal, ikke hørt noe sånt jeg. Bodd i Trondheim i hele mitt 38 år lange liv. Anonymkode: 4f12b...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Bor midt imellom. Stjørdal er vel sett ned på som kjedelig og bygd På samme måte er Trondheim sett negativt på fordi det er by 🤷♀️ Anonymkode: 8b8b2...54a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Aldri hatt noe problem med folk som bor på Stjørdal, ikke hørt noe sånt jeg. Bodd i Trondheim i hele mitt 38 år lange liv. Anonymkode: 4f12b...6ad Fra midtnorsk debatt, skrevet av en i Trondheim "Stjørdal er derimot en middelmådig kommune når det gjelder grunnskole, pleie og omsorg og barnevern. Kommunebarometeret vurderer dessuten ikke hvordan tettsteder og bykjerner ser ut og fungerer. Hadde rangeringen lagt vekt på slikt, ville nok Stjørdal falt mange plasser." Anonymkode: 33b3b...4a2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Aldri hørt om det. Har bodd her i over 40-år. Det med å bo på rett side av byen er derimot viktig. Anonymkode: 6f08f...28a 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri hørt om det. Har bodd her i over 40-år. Det med å bo på rett side av byen er derimot viktig. Anonymkode: 6f08f...28a Men alle er jo uenig om hva som er rett side 😄 Anonymkode: 4f12b...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Ikke glem at Stjørdal har Norges eneste Miss Universe, Mona Grudt. Dette ser folk i Trondheim opp til. Ser de ned på noen må det være de på Møllenberg. Anonymkode: f356e...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Har aldri hørt om det, men nå har jeg bare bodd i Trondheim i 5 år. Anonymkode: fcb21...f74
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Aldri hørt noe spesielt om Stjørdal. Vet av mange barnefamilier som har flyttet dit fra Trondheim de siste årene siden de får større hus til finere pris der. Anonymkode: d6950...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men alle er jo uenig om hva som er rett side 😄 Anonymkode: 4f12b...6ad Altså, den sida jeg bor på er rettsia, det må jo alle skjønne 😅 Anonymkode: 6f08f...28a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva syns dere egentlig om de som bor på Stjørdal? Har hørt det er litt syrlig «vennskap» mellom innbyggerne, at de i Trondheim ser ned på Stjørdalsinnbyggerne etc 🤷♀️ Anonymkode: 33b3b...4a2 Nei bare tull Anonymkode: 54225...88b 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 Ble født og bodde på Levanger i 9 år, og flyttet til Trondheim for over 20 år siden. Stjørdal har dermed vært (med Malvik) den kommunen som lå mellom de to kommunene jeg har bodd i hele livet 😂 Personlig har jeg aldri hørt noe spesielt om Stjørdal, utenom at det er der flyplassen ligger og at trafikklærerutdanningen ligger der. Jeg føler egentlig at Stjørdal blir sett litt på som en usynlig kommune. Da vi var unge i Levanger var andre deler av Levanger som Skogn eller Åsen og nabokommunen Verdal sett litt ned på. Her i Trondheim er det egentlig det samme med andre bydeler og nabokommunene Malvik og Melhus, alt etter om man hhv. bor på øst-siden eller sør-siden av byen. Anonymkode: da4eb...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 20.10): Fra midtnorsk debatt, skrevet av en i Trondheim "Stjørdal er derimot en middelmådig kommune når det gjelder grunnskole, pleie og omsorg og barnevern. Kommunebarometeret vurderer dessuten ikke hvordan tettsteder og bykjerner ser ut og fungerer. Hadde rangeringen lagt vekt på slikt, ville nok Stjørdal falt mange plasser." Anonymkode: 33b3b...4a2 Jeg tror dette spiller på at Stjørdal ble kåret til styggeste sentrum en eller annen gang. Og estetisk sett er det jo ikke så pent. Men det er jaggu mange deler av Trondheim som er mindre pene også, så tenker ikke du skal ta det så ille opp. Vet av flere som bor på Stjørdalen og stortrives, så har inntrykk av at det er et bra sted å bo. Anonymkode: 4215b...818 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 22.08): Jeg tror dette spiller på at Stjørdal ble kåret til styggeste sentrum en eller annen gang. Og estetisk sett er det jo ikke så pent. Men det er jaggu mange deler av Trondheim som er mindre pene også, så tenker ikke du skal ta det så ille opp. Vet av flere som bor på Stjørdalen og stortrives, så har inntrykk av at det er et bra sted å bo. Anonymkode: 4215b...818 Er man på Stjørdal, er jo det å komme til Trondheim som å komme til paradis… Stjørdal er grå, trist, stygg, deprimerende, tom for gode butikker og cafeer og fullt av alkoholiserte gamlinger… Kundeservice i enkelte butikker er helt bedriten, så skal man ha klær eller helsekost, går turen til Trondheim. Anonymkode: 2a25d...464 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #15 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er man på Stjørdal, er jo det å komme til Trondheim som å komme til paradis… Stjørdal er grå, trist, stygg, deprimerende, tom for gode butikker og cafeer og fullt av alkoholiserte gamlinger… Kundeservice i enkelte butikker er helt bedriten, så skal man ha klær eller helsekost, går turen til Trondheim. Anonymkode: 2a25d...464 Hvorfor så positiv? Anonymkode: 33b3b...4a2
stan Skrevet 26. mars 2023 #16 Skrevet 26. mars 2023 Syns Stjørdal virker alright. Typisk stille nord-trøndersk tettsted. Litt bygdeby preg. Besøkte sentrum for første gang for et par år siden. Tidligere reiste jeg bare i gjennom. Et par ok kaféer og spisesteder. Flott kulturhus og område utenfor. Stjørdalinger er stort sett ok, men vær obs på at de mener ordet kjerring er positivt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #17 Skrevet 28. mars 2023 Ser ned på folk i Stjørdal? Dummeste jeg har hørt. Hva skal vi se ned på dem for? At de ikke bor i en like flott by som oss? Hva så. Stjørdal er et koselig lite sted. Se ned på, skulle trodd du blandet oss med Oslofolk. Vi har ikke sånne mindreverdskomplekser som de har der. Anonymkode: 01121...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå