AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg og mannen tjener mye mer enn svigerinnen og mannen hennes, som er min bror. Jeg bryr meg ikke om dyre klær. Mine barn går i vanlige klær. Hun skal tøffe seg ut ved at hennes barn har ofte merkeklær. Jeg kjøper brukt bil, men de har kjøpt ny osv. Hun snakker om eksotiske viner som jeg lurer på om hun har smakt engang. De drar på billig reise til Frankrike, og fremstiller som at de har opplevd luksuriøst Frankrike. Jeg har bedre råd enn henne, men alle tror hun har bedre. Jeg har bedre stilling og hun har lavere. Jeg og mannen bor i gammel bolig som har vært i familien lenge, og de har kjøpt nytt rekkehus med moderne kjøkken og bad. Makan til reklame hun bedriver Dette irriterer meg. Noen måte å stoppe henne. Anonymkode: 46cdd...64f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Her har du en gylden mulighet til å vise din karakter: vær "the better man" og hev deg over dette tullet. Anonymkode: 4cb9e...3b4 23 2 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Ja, du verden så smålig du virker. Anonymkode: 783ad...9a3 24 14
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Hvorfor i alle verden irriterer det deg at de har andre prioriteringer enn dere?
Turtellure12 Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 So what om hun holder på sånn? Hvis du vil "stoppe henne", gjør det du og da vel? 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle verden irriterer det deg at de har andre prioriteringer enn dere? Poenget er at hun later som hun er mer vellykket og tjener mer. Skryter på seg rykte Ts Anonymkode: 46cdd...64f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Hva har dette med deg å gjøre egentlig siden du blir så provosert? De velger da selv hvordan de ønsker å bruke pengene sine. Spiller da ingen rolle hvem av dere som tjener mest. De velger å «leve livet» med pengene, mens du sitter her å gnåler over det.. «de bor i nytt hus, mens vi bor i gammelt». Makan til sjalusi og frekkhet. Herregud! Anonymkode: c111d...c39 15 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Rekkehus faktisk. De vet å flotte seg... Anonymkode: 12240...94b 28 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 Hvorfor lar du deg irritere av dette? Og hvorfor stoppe henne? Hun må jo få leve livet slik hun vil, så kan du leve livet slik du vil. Det er åpenbart at du ønsker å føle deg bedre enn svigerinnen din, og vil at alle andre skal mene at du er bedre enn henne, men det er bare smålig av deg.. Anonymkode: da5ee...8c3 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget er at hun later som hun er mer vellykket og tjener mer. Skryter på seg rykte Ts Anonymkode: 46cdd...64f Mener du at du er mer vellykket fordi du får bedre betalt?🤦🏼♀️ Anonymkode: c111d...c39 9 2 4
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget er at hun later som hun er mer vellykket og tjener mer. Skryter på seg rykte Ts Anonymkode: 46cdd...64f Og så?
Okidokisjokioki Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 Alvorlig talt. Det handler ikke om hvor mye penger man har, men hvordan man bruker de. Alt handler om prioriteringer og vi er alle ulike. Du er ikke bedre enn din svigerinne selv om du tjener mer, men kanskje du bør finne deg noe annet å bruke tiden din på enn å irritere deg over hvordan andre velger å leve livet sitt. 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 Herlighet, for noe tull på denne damen. Ta bilde av de overdådige lønnsslippene til deg og din mann, legg dem ut på Facebook, tagg henne og skriv rett ut at hun kan slutte å skape seg fordi din lønn vitterlig er mye høyere enn hennes. Så ser både hun og omgangskretsen hvordan ståa virkelig er. Sleng på noen passende GIFs, smileys og memes også, for å vise at du virkelig mener alvor. Anonymkode: e51bf...b10 14 7
Brunello Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og mannen tjener mye mer enn svigerinnen og mannen hennes, som er min bror. Jeg bryr meg ikke om dyre klær. Mine barn går i vanlige klær. Hun skal tøffe seg ut ved at hennes barn har ofte merkeklær. Jeg kjøper brukt bil, men de har kjøpt ny osv. Hun snakker om eksotiske viner som jeg lurer på om hun har smakt engang. De drar på billig reise til Frankrike, og fremstiller som at de har opplevd luksuriøst Frankrike. Jeg har bedre råd enn henne, men alle tror hun har bedre. Jeg har bedre stilling og hun har lavere. Jeg og mannen bor i gammel bolig som har vært i familien lenge, og de har kjøpt nytt rekkehus med moderne kjøkken og bad. Makan til reklame hun bedriver Dette irriterer meg. Noen måte å stoppe henne. Anonymkode: 46cdd...64f Men hvorfor kjøper du brukt og hvorfor tror alle de har nedre råd enn dere? Er du en av «sparerne» på kvinneguiden som ikke gjør annet enn å se pengene stå på fond og i banken? 2 2
Brunello Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Poenget er at hun later som hun er mer vellykket og tjener mer. Skryter på seg rykte Ts Anonymkode: 46cdd...64f Det kan vel hende hun er mere vellykket enn deg. Jeg oppfatter ikke en som tjener penger og sparer de som vellykket. Kjip er mer passende. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 Kanskje hun får penger fra familien sin som du ikke vet om... Anonymkode: a8ca1...958 1 2
JegMotStrømmen Skrevet 11. september 2022 #17 Skrevet 11. september 2022 Så flott at din svigerinne har evnen til å gjøre det beste utav sitt liv, og atpåtil klarer å glede seg over det. Det er egenskaper du burde prøve å etterstrebe. Du virker smålig og misunnelig, og det er aldri kledelig. 10 3 2
Aragon Skrevet 11. september 2022 #18 Skrevet 11. september 2022 Jeg skjønner på en måte at det irriterer deg , men valgene dere har tatt med bil og hus feks , har dere jo tatt . Og da virker det som om verdiene ikke skal trenge å flashes , så hvorfor trigger dette noe i deg . hvis du finner ut hvorfor du blir irritert, vil det være lettere å finne ut hva du må endre . For dette er jo ditt problem, ikke deres …. Det er du som blir irritert av deres livsførsel, som du strengt tatt ikke har noe med. Du har tydeligvis råd til det samme, så å ta opp konkurransen har du jo råd til, men hvem tjener på det ? med mindre du ønsker det , så bør dere heller sette dere ned å minne dere på hvorfor dere forvalter pengene som dere gjør . Hva naboen eller annen familie gjør burde ikke gjøre noe , så lenge de ikke driter ut hele familien med konkurser og dårlig rykte. Snakker av egen erfaring , kjipt å lese om nær familie i avisen 😝 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #19 Skrevet 11. september 2022 Jeg forstår ikke problemstillingen. Fokuser på deg selv og la henne leve sitt liv Anonymkode: e4627...9e1 10 1
applestories Skrevet 11. september 2022 #20 Skrevet 11. september 2022 Hun har vel ikkek tilfeldigvis 45.000 utbetalt i 40% stilling også? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå