Aragon Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Ja, lurer veldig på om moppen fra sveips funker greit ? Så sykt mye reklamer for den av alle mulige influensere og ambassadører . Jeg vil heller høre hva ekte brukere synes , erfaringer ?
Aragon Skrevet 11. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2022 Motelvibes skrev (29 minutter siden): Aldri sett eller hørt om? Den dukket plutselig opp på insta og snap i et kjør 🙈 og ser jo kjekk ut liksom . Men at Monica Nyhus og mannen elsker den er ikke nok for meg til å kjøpe den 😂😂
Brunello Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Aragon skrev (1 minutt siden): Den dukket plutselig opp på insta og snap i et kjør 🙈 og ser jo kjekk ut liksom . Men at Monica Nyhus og mannen elsker den er ikke nok for meg til å kjøpe den 😂😂 Det er vel fordi du ser på alt det andre tullet de og andre legger ut. Det har aldri kommet opp i min ferd.
Aragon Skrevet 11. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2022 Brunello skrev (Akkurat nå): Det er vel fordi du ser på alt det andre tullet de og andre legger ut. Det har aldri kommet opp i min ferd. Nei, jeg følger ingen av de .
Motelvibes Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Aragon skrev (1 time siden): Den dukket plutselig opp på insta og snap i et kjør 🙈 og ser jo kjekk ut liksom . Men at Monica Nyhus og mannen elsker den er ikke nok for meg til å kjøpe den 😂😂 Jeg aner ikke hvem hun er engang. 🤔
Aragon Skrevet 13. september 2022 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2022 Ser ikke ut til at det er mye erfaring med moppen 😅Så da hopper vi over den 😅😂Har nok skrap stående
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Det har kommer robot vinduvasker også fra sveips 😄😄 Anonymkode: faef7...e01
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Jeg har en mopp lignende. Ikke fra sveips mn clas ohlson. Er fornøyd Anonymkode: faef7...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå