AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Vi har hatt/har til dels en tøff periode, men ønsker å fortsette sammen. Tenkte jeg skulle foreslå en datenight til lørdag, der vi har god mat, god vin og fokus på hverandre. Tenkte faktisk lage en invitasjon til han og foreslå at vi også kjøper en liten ting til hverandre. Høres dette greit ut eller er det kleint? Hadde du satt pris på det? Noen med forslag til hva jeg kan kjøpe? Ikke sånn kondomeriet greier 😊 Anonymkode: a6900...fd6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Ville satt pris på det, med unntak av gavestyret. Fokuset på hverandre forsvinner når en må ut i butikkene og stresse for å finne noe gavestyr i tillegg. Kos dere i stedet. Dropp gave. Om du vil overraske han med sexy undertøy eller sexleketøy, så er jo det digg, men ikke be han om å stikke på butikken for å kjøpe gave til deg. Anonymkode: c7a52...e85 25 4
Serafin Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har hatt/har til dels en tøff periode, men ønsker å fortsette sammen. Tenkte jeg skulle foreslå en datenight til lørdag, der vi har god mat, god vin og fokus på hverandre. Tenkte faktisk lage en invitasjon til han og foreslå at vi også kjøper en liten ting til hverandre. Høres dette greit ut eller er det kleint? Hadde du satt pris på det? Noen med forslag til hva jeg kan kjøpe? Ikke sånn kondomeriet greier 😊 Anonymkode: a6900...fd6 Tror neppe at en kveld med vin og mat kan reparere det forholdet deres. Bruk heller pengene hos en parterapeut istedet. 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Ville hatt motsatt effekt på meg. Virker oppstilt. Hadde ikke klart å ta det seriøst. Middag og vin - ok. Ikke noen formel invitasjon og gaver. Anonymkode: 2c679...28d 11 1
billie833111 Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Anbefaler sterkt slike samtalespill! Det åpner for mange gode, og vanskelige, samtaler gjennom dype spørsmål. Ellers er jeg og kjæresten svært glad i øvelser som for eksempel det å se hverandre i øyene i fire minutter uten å ta på hverandre men sitte svært nærme, eller ti minutter hvor man sitter i bekmørke og kan ta på hverandre uten å kysse og uten å berøre kjønnsorgan/pupper. Det gir en helt fantastisk intimitet. Ekstra intenst blir det om man synger pusten til hverandre. Verdens beste forspill for begge to overraskende nok! 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ville satt pris på det, med unntak av gavestyret. Fokuset på hverandre forsvinner når en må ut i butikkene og stresse for å finne noe gavestyr i tillegg. Kos dere i stedet. Dropp gave. Om du vil overraske han med sexy undertøy eller sexleketøy, så er jo det digg, men ikke be han om å stikke på butikken for å kjøpe gave til deg. Anonymkode: c7a52...e85 Takk for tips, er nok noe sant i det du sier. Anonymkode: a6900...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 billie833111 skrev (7 timer siden): Anbefaler sterkt slike samtalespill! Det åpner for mange gode, og vanskelige, samtaler gjennom dype spørsmål. Ellers er jeg og kjæresten svært glad i øvelser som for eksempel det å se hverandre i øyene i fire minutter uten å ta på hverandre men sitte svært nærme, eller ti minutter hvor man sitter i bekmørke og kan ta på hverandre uten å kysse og uten å berøre kjønnsorgan/pupper. Det gir en helt fantastisk intimitet. Ekstra intenst blir det om man synger pusten til hverandre. Verdens beste forspill for begge to overraskende nok! Sikkert en kjempefin ting å gjøre, men tror ikke det er «helt oss» Anonymkode: a6900...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Skjønner ikke helt. Er ikke god mat og vin helt vanlig på lørdager da? Og hvorfor skal du sende ham invitasjon, bor dere langt fra hverandre? Gaver er ikke noe man foreslår. Anonymkode: b54ca...fb6 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Skjønner ikke helt. Er ikke god mat og vin helt vanlig på lørdager da? Og hvorfor skal du sende ham invitasjon, bor dere langt fra hverandre? Gaver er ikke noe man foreslår. Anonymkode: b54ca...fb6 Nei, tenkte det men invitasjon kunne være en liten hyggelig «greie» så han hadde noe å se frem til. Men, skjønner jo at det tydeligvis bare er kleint, så dropper både det og gave. Anonymkode: a6900...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Du kan gjerne gi en gave om du har noe spesielt du vil gi han, men at begge bare skal ut og finne "ett eller annet" blir stress. Man må ikke alltid få noe tilbake for å gi. Det høres ut som dere kan trenge en "date night" om god mat og vin ikke er noe dere gjør hver lørdag... Hvorfor gjør dere ikke det? Jobbhelger? Barn? En lasagne fikser ikke et parforhold da, mulig dere bør tenke på parterapi? Men det kan jo selvsagt hjelpe. Nå vet jeg ikke hva som er problemene, men noen ganger kan det være en følelse av at man ikke blir satt pris på, sett eller verdsatt, eller at man har glemt å være kjærester og seksuelle vesener oppi en småbarnsfase etc. Sånn sett kan det hjelpe veldig om du gjør litt stas på han, lager mat, gir han en massasje osv. Så må det jo gå begge veier da. Anonymkode: 61190...b59 1
billie833111 Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Sikkert en kjempefin ting å gjøre, men tror ikke det er «helt oss» Anonymkode: a6900...fd6 Ikke samtalespill heller? Hva går den tøffe tiden ut på, har det vært dårlig kommunikasjon, tillitsbrudd, småbarnsslit etc? Hvor ofte tilbringer dere kvalitetstid sammen i løpet av en uke? 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du kan gjerne gi en gave om du har noe spesielt du vil gi han, men at begge bare skal ut og finne "ett eller annet" blir stress. Man må ikke alltid få noe tilbake for å gi. Det høres ut som dere kan trenge en "date night" om god mat og vin ikke er noe dere gjør hver lørdag... Hvorfor gjør dere ikke det? Jobbhelger? Barn? En lasagne fikser ikke et parforhold da, mulig dere bør tenke på parterapi? Men det kan jo selvsagt hjelpe. Nå vet jeg ikke hva som er problemene, men noen ganger kan det være en følelse av at man ikke blir satt pris på, sett eller verdsatt, eller at man har glemt å være kjærester og seksuelle vesener oppi en småbarnsfase etc. Sånn sett kan det hjelpe veldig om du gjør litt stas på han, lager mat, gir han en massasje osv. Så må det jo gå begge veier da. Anonymkode: 61190...b59 Vi er godt voksne, så har ikke barn (sammen). Vi har ikke kost på en lørdagskveld på lenge pga han jobber en del helg, to fri helger har han vært bortreist på guttetur. Han har også sveket meg (ikke utroskap) som gjorde at forholdet fikk en dyp knekk. Vi har prøvd parterapi tidligere, men han tok Ikke til seg det som ble sagt. Jeg gjør dette fordi jeg ønsker vi skal finne tilbake til hverandre. Jeg gjør det fordi jeg trenger en hyggelig kveld (hvertfall prøve) og fordi jeg kanskje hadde håpt han kunne gjort noe sånt for meg engang. Anonymkode: a6900...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 Tanken er god, men å be om gave hadde jeg droppet. Det blir så påtatt. Oppmerksomheter skal være spontane for å glede den andre, ikke et krav (mener jeg). Anonymkode: 388f4...7db 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 billie833111 skrev (9 timer siden): Anbefaler sterkt slike samtalespill! Det åpner for mange gode, og vanskelige, samtaler gjennom dype spørsmål. Ellers er jeg og kjæresten svært glad i øvelser som for eksempel det å se hverandre i øyene i fire minutter uten å ta på hverandre men sitte svært nærme, eller ti minutter hvor man sitter i bekmørke og kan ta på hverandre uten å kysse og uten å berøre kjønnsorgan/pupper. Det gir en helt fantastisk intimitet. Ekstra intenst blir det om man synger pusten til hverandre. Verdens beste forspill for begge to overraskende nok! Jeg er ikke TS, men her har du den perfekte oppskriften.......for å få meg løpende panisk ut iallfall. Slike ting er det kleineste jeg vet og hadde jeg måtte gjennomføre hadde det dyttet meg lengre unna mannen. Anonymkode: 3f68e...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #15 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke TS, men her har du den perfekte oppskriften.......for å få meg løpende panisk ut iallfall. Slike ting er det kleineste jeg vet og hadde jeg måtte gjennomføre hadde det dyttet meg lengre unna mannen. Anonymkode: 3f68e...6f9 Enig. Hadde mannen forstår dette hadde jeg revurdert alt. Anonymkode: f7e60...f8c
billie833111 Skrevet 12. september 2022 #16 Skrevet 12. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke TS, men her har du den perfekte oppskriften.......for å få meg løpende panisk ut iallfall. Slike ting er det kleineste jeg vet og hadde jeg måtte gjennomføre hadde det dyttet meg lengre unna mannen. Anonymkode: 3f68e...6f9 Det samme tenkte jeg og mannen, men etter at vi prøvde det, så er det ingen tvil om hvorfor forskning viser at dette gjør at mennesker faller dypere for hverandre. Det første minuttet første gangen er helt jævlig klein, men det løsner. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #17 Skrevet 12. september 2022 billie833111 skrev (Akkurat nå): Det samme tenkte jeg og mannen, men etter at vi prøvde det, så er det ingen tvil om hvorfor forskning viser at dette gjør at mennesker faller dypere for hverandre. Det første minuttet første gangen er helt jævlig klein, men det løsner. Vel, har testa på prep-kurs.....det er fremdeles like kleint og ødeleggende her i huset. Her hadde det mest styrkende for oss vært: "La oss dra ut å spise så du slipper lage middag. Og så kan vi etterpå sitte ved siden av hverandre i sofaen, uten å se på hverandre, med et glass vin og et bra show på tv'en" Anonymkode: 3f68e...6f9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #18 Skrevet 12. september 2022 Kos dere sammen. Dropp gave og formell invitasjon. Anonymkode: 30b57...92d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #19 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er godt voksne, så har ikke barn (sammen). Vi har ikke kost på en lørdagskveld på lenge pga han jobber en del helg, to fri helger har han vært bortreist på guttetur. Han har også sveket meg (ikke utroskap) som gjorde at forholdet fikk en dyp knekk. Vi har prøvd parterapi tidligere, men han tok Ikke til seg det som ble sagt. Jeg gjør dette fordi jeg ønsker vi skal finne tilbake til hverandre. Jeg gjør det fordi jeg trenger en hyggelig kveld (hvertfall prøve) og fordi jeg kanskje hadde håpt han kunne gjort noe sånt for meg engang. Anonymkode: a6900...fd6 Dette er dømt til å feile. Nå ser jeg hvorfor du foreslo gave. Han har sviktet deg. Du er lei. Nå vil du ha noe tilbake. Du vil ha gave. Nå gir du han datenight. Underforstått at du får datenight tilbake. Du sier det ikke, men vil at han automatisk skal forstå det. At neste frikveld, så skal ha bruke den på datenight på deg. Han tar initiativet. Jeg er ikke synsk, men jeg føler meg nesten synsk når jeg leser innlegget ditt. Og jeg kan fortelle deg hva som kommer til å skje. Dere har en datenight nå. Og neste gang han har en frihelg, og du venter på at han skal gjøre gjengjeld til deg, så stikker han på fest med gutta i stedet... Sorry. Vil du at han skal gjøre gjengjeld, så må han ha det inn med teskje. (Er forøvrig enig med at de samtalespillene er kleine :O) Anonymkode: c7a52...e85 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #20 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er dømt til å feile. Nå ser jeg hvorfor du foreslo gave. Han har sviktet deg. Du er lei. Nå vil du ha noe tilbake. Du vil ha gave. Nå gir du han datenight. Underforstått at du får datenight tilbake. Du sier det ikke, men vil at han automatisk skal forstå det. At neste frikveld, så skal ha bruke den på datenight på deg. Han tar initiativet. Jeg er ikke synsk, men jeg føler meg nesten synsk når jeg leser innlegget ditt. Og jeg kan fortelle deg hva som kommer til å skje. Dere har en datenight nå. Og neste gang han har en frihelg, og du venter på at han skal gjøre gjengjeld til deg, så stikker han på fest med gutta i stedet... Sorry. Vil du at han skal gjøre gjengjeld, så må han ha det inn med teskje. (Er forøvrig enig med at de samtalespillene er kleine :O) Anonymkode: c7a52...e85 Er vel ikke helt slik som du beskriver. Ja, jeg er lei, jeg ønsker en kveld vi kan fokusere på å ha det fint sammen. Jeg skrev ikke at jeg vil ha gave, jeg skrev at vi kunne kjøpe en liten ting til hverandre (men, har droppet det etter råd her inne). Jeg forventer ikke gjengjeld, har aldri fått noe tilbake før om jeg har gjort noe ekstra, men hadde vært hyggelig om han en gang kunne gjøre noe for meg. Anonymkode: a6900...fd6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå