AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg og en kar har sex. Vi har begge litt vanskelige livssituasjoner akkurat nå, og fant hverandre litt pga det. Han er snill og grei, og vi prates på meldinger flere ganger daglig, stort sett hver dag. Men han sier aldri noe om han liker meg eller ikke. Vi prater om løst og fast ellers, om livet og om problemer, og o m sex. Jeg vet at han gikk inn i dette kun for sex, så jeg har ikke noen illusjoner der. Men samtidig...han tar ofte kontakt for å prate også. Er det "lov" å ta opp sånne ting når man kun har et seksuelt forhold? Kan man rett og slett spørre "ser du for deg noen mulighet for at det kunne blitt noe mer mellom oss noen gang?" Eller er sånt helt fy, og man bare ødelegger tiltrekningen ved å gjøre det? Og man bør heller go with the flow mer? Jeg har gått med flyten i 4 mnd nå, så jeg kunne tenke meg å bare vite, liksom, hvordan han ser på meg. Han sier så lite... hva sier dere menn, ødelegger jeg alt hvis jeg spør litt? Anonymkode: 1ce89...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Glemte å si: vi er begge godt voksne og langt opp i førtiårene Anonymkode: 1ce89...dbc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Selvfølgelig bør du spørre, eller så blir du jo bare gående og lure. Anonymkode: d7271...d19
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Ja, jeg lurer jo...men mister menn interessen hvis de må forholde seg til sånne spørsmål før de er "klare" for det...? Anonymkode: 1ce89...dbc
billie833111 Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg lurer jo...men mister menn interessen hvis de må forholde seg til sånne spørsmål før de er "klare" for det...? Anonymkode: 1ce89...dbc Hvis han mister interessen av det nå etter fire måneder, så viser det bare at han aldri var interessert nok in the first place,eller at han aldri så noe seriøst potensiale utenom det seksuelle. Jeg tenker det er bedre for deg å vite med sikkerhet. Jeg vil dog forberede deg på at menn ofte ser svært annerledes på dette; han føler nok at det er trygt og godt å kunne snakke med deg nettopp fordi dere har en tydelig avtale om at det kun gjelder sex. Vi kvinner har lett for å lese mer i det at de ønsker å prate med oss. Utifra det du skriver i HI, synes jeg ikke det er noe som tyder på at han er åpen for noe seriøst eller at han er betatt på romantisk sett dessverre...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Selvsagt kan du spørre han hva han tenker om forhold. Synest du overlater for mye av dette til han. Hva vil DU? En må jo snakke sammen. Men du kan også slutte å kalle forholdet for fwb. Anonymkode: 0ca02...5bd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Det blir ikke det Anonymkode: f662d...7e9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Spørsmålet er hva du vil... Vil du noe mer? Eller vil du det bare skal være fwb? For om du vil noe mer på sikt, og han sier nei, så vil det jo selvfølgelig kunne ødelegge relasjonen mellom dere ja, men er den verdt å beholde dersom du vet at han kun er interessert i sex og du vil ha noe mer? Ønsker du ha sex med noen du har mer følelser for, velvitende om at han ikke har de samme følelsene? Anonymkode: cfeb0...248
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Nå virker det som du er interessert i noe mer og da ville jeg sagt det. Om han mister interessen eller ikke vet ikke vi, men det er jo bra å være ærlig på intensjoner... Det gjelder også deg, at du bør være ærlig med ham. Og det er klart du har lov til det. Ellers så bør du være forsiktig så du ikke blir såret av at du vil mer enn ham. Har inntrykk av at det er veldig vanlig at kvinnen vil mer enn mannen, og det er da dårlig gjort synes jeg å fortsette å ligge sammen om man vet den andre føler det sånn, eller at det er en risiko for det. Husk at du er god nok som du er, og hvis du vil mer enn ham, så bør du kanskje vurdere om dette seksuelle forholdet er noe du vil fortsette med? Anonymkode: 37ed5...3c2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Viss du vil noe mer, må du si det. Han forsvinner nok. Eller skal «vente» til etter ditt og datt… altså, holde deg på gress lengst mulig. Men ja, si det til han at du vil mer. Da har du faciten. Anonymkode: 7c5ba...913
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 Det å ha en venn for bare sex fungerer sjelden, det er nå en gang bare slik vi er programmert. Jeg vil anbefale deg å snakke med ham, men også å forvente at han da forsvinner. Å fortsette uten å ta den praten vil bare bryte deg ned. Hvem vet, kanskje han også vil noe mer ... Lykke til. Anonymkode: 7054d...233 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 Han tar nok kontakt fordi han liker deg som person, men ikke minst for å opprettholde relasjonen så han har tilgang på sex. Jeg tror du skaper en brist i relasjonen, om du tar det opp. Men kanskje er det det du skal gjøre. Du har åpenbart følelser for han, og for deg å gå å leve i "håpet" på at det kanskje er gjengjeldt, tror jeg ikke er bra for deg. Anonymkode: 43906...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå