Gå til innhold

Fra gammelt til nytt førerkort - leveringstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dette gamle, store førerkortet som blir ugyldig ved årsskiftet og må dermed fornye.  Er det noen som har gjort det nylig og som kan fortelle hvor lang tid det tok før nytt sertifikat er klart?  Kommer det i posten?  Får man et slags midlertidig "bevis"på at man kan kjøre før det nye kommer?

Anonymkode: d2314...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uke ca. Du får midlertidig bevis ja. 

Anonymkode: bbc48...6f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En uke ca. Du får midlertidig bevis ja. 

Takk for svar!  jeg ble et øyeblikk engstelig for like lang leveringstid som på pass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar!  jeg ble et øyeblikk engstelig for like lang leveringstid som på pass.

Neida, det er det heldigvis ikke. Mannen her i huset som bestilte nytt, de sa en uke, men jeg tror det gikk 4 dager. 

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Du kan også laste ned "Førerkort" appen som du kan legitimere deg om du er redd for å få bot for dokumentmangel, noe politiet kan droppe å gi deg om du har en grei historie.

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (1 time siden):

Du kan også laste ned "Førerkort" appen som du kan legitimere deg om du er redd for å få bot for dokumentmangel, noe politiet kan droppe å gi deg om du har en grei historie.

Det går ikke med noen av de gamle førerkortene. Må ha siste utgave for å gjøre slik du foreslår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...