AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg har dette gamle, store førerkortet som blir ugyldig ved årsskiftet og må dermed fornye. Er det noen som har gjort det nylig og som kan fortelle hvor lang tid det tok før nytt sertifikat er klart? Kommer det i posten? Får man et slags midlertidig "bevis"på at man kan kjøre før det nye kommer? Anonymkode: d2314...cea
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 En uke ca. Du får midlertidig bevis ja. Anonymkode: bbc48...6f7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En uke ca. Du får midlertidig bevis ja. Anonymkode: bbc48...6f7 Takk for svar! jeg ble et øyeblikk engstelig for like lang leveringstid som på pass. Anonymkode: d2314...cea
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar! jeg ble et øyeblikk engstelig for like lang leveringstid som på pass. Anonymkode: d2314...cea Neida, det er det heldigvis ikke. Mannen her i huset som bestilte nytt, de sa en uke, men jeg tror det gikk 4 dager. Anonymkode: bbc48...6f7
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Du kan også laste ned "Førerkort" appen som du kan legitimere deg om du er redd for å få bot for dokumentmangel, noe politiet kan droppe å gi deg om du har en grei historie.
tdm900 Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Maatte_ha_konto skrev (1 time siden): Du kan også laste ned "Førerkort" appen som du kan legitimere deg om du er redd for å få bot for dokumentmangel, noe politiet kan droppe å gi deg om du har en grei historie. Det går ikke med noen av de gamle førerkortene. Må ha siste utgave for å gjøre slik du foreslår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå