Gjest Krabbe Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 SÅ satt jeg plutselig her med flere bokser crabsticks i lake som må spises opp i løpet av et par dager. Har noen tips/oppskrifter på gode matretter? Takker for alle svar!
Dru Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Jeg pleier å lage crabstick-salat. Majones og rømme blandes med crabsticks, hakket hardkokt egg, vårløk eller gressløk, andre ting du tror blir godt oppi og salt og pepper. De kan også brukes i wok.
Armonia Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Eller du kan ha de i fiskesuppe eller i den hvite sausen til fiskeboller. Ta de oppi helt til slutt...
Gjest Krabbe Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Tusen takk for svar! Jeg prøvde å varme noen, men jeg likte ikke smaken. Middag idag har vært "Druscillas crabstick-salat". Det var nydelig! Det får vel heller bli en variant av den til middag imorgen også tror jeg.
-Fisken- Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Jeg pleier å lage crabstick-salat. Majones og rømme blandes med crabsticks, hakket hardkokt egg, vårløk eller gressløk, andre ting du tror blir godt oppi og salt og pepper. De kan også brukes i wok. ← Ja, veldig godt i skalldyrswok. Kan også brukes som pålegg på brødskiva. Ellers synes jeg de egentlig stort sett kan brukes på samme måte som reker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå