Gå til innhold

Hvor kjøper dere fine topper og gensere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper dere fine feminine topper og fine langermete topper og gensere? Nelly har noen fine topper men i ræva kvalitet, HM har mest standard topper ikke noe spesielt med dem og zalando finner jeg lite som er kroppsnært men mye vide bluser og det er ikke det jeg ser etter. 

Anonymkode: b6f5d...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg ts. Er så frustrerende. Er ELENDIG utvalg her i Norge. Reiser til London noen ganger i året og handler der. Synd for miljøet, men de må snart få noe mer utvalg her 🤯

Anonymkode: c2cc6...3ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavour har endel silke og Cashmere. Gant og Tommy Hilfiger har også endel klassiske feminine bluser og gensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zalando, Miinto, boozt, Bubbleroom og dersom jeg er i Oslo så blir det aker brygge eller paleet.
Men det er bedre å reise motsatt vei og over til Sverige, mot Gøteborg for der har de et vesentlig bedre utvalg.
Spesielt om du ikke er tynn som en flis, men har noe former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor kjøper dere fine feminine topper og fine langermete topper og gensere? Nelly har noen fine topper men i ræva kvalitet, HM har mest standard topper ikke noe spesielt med dem og zalando finner jeg lite som er kroppsnært men mye vide bluser og det er ikke det jeg ser etter. 

Anonymkode: b6f5d...0fb

Vet ikke hvilken stil du liker, men har du sett hos Boozt.no og &Other Stories? Boozt har en del merker som Zalando ikke fører så mye av, som f.eks. InWear (et lite utvalg bluser og topper her)

Minus har også en del fine gensere med litt feminine detaljer.

Du kan jo også sjekke merker som Soyaconcept, Rosemunde og Kaffe, alle hos Boozt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...