Gå til innhold

Hvorfor elsker du trance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker trance fordi det er rytmer og melodier som treffer meg så hardt. Følesemessig. Jeg hører på trance når jeg er i godt humør, skal trene, sitter på toget, kjører bil, gjør arbeid hjemme, jobber hjemme, når jeg er trist og lei, og før jeg skal sove.

Jeg hører nesten bare på trance, og litt annen elektronisk musikk.

Og mye metall. 

For eksempel:

Anonymkode: 07466...12e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er ikke musikk.

Anonymkode: f6ca6...aee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der er ikke musikk.

Anonymkode: f6ca6...aee

Du mangler sjel.

• Liker 1
Skrevet

Hater det fy faen det er så 90tallet og det er faktisk over 30 år siden!!!! 

Anonymkode: efbbf...350

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hater det fy faen det er så 90tallet og det er faktisk over 30 år siden!!!! 

Gi meg en type god musikk som ikke eksisterte for 30 år siden? Tåpelig argument 😅

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg elsker det. Jeg kan høre det når jeg er glad, trist, sint osv. Jeg liker hvordan det får meg til å føle. 

Anonymkode: af0da...ba2

• Liker 1
Skrevet

Jeg og. Sofi Tukker. Herlig

Anonymkode: c109e...60b

Skrevet

Det er ikke ofte jeg hører på trance, men de gangene jeg gjør det så er det nettopp fordi musikken får meg til å havne inn i en "trance". Det er noe med den repeterende rytmen, crescendo og så rolig nedover igjen til slutten. Er som en transeaktig reise.

Da jeg var ung og gikk mer ut på byen og på fester så var denne fast inventar blant jentegjengen jeg hang med. Vi kalte den bare for "orgasmesangen", pga oppbyggingen/crescendoet. Det føltes omtrent som en mental utløsning.

Anonymkode: fc683...8e5

• Liker 1
Skrevet

Harryyyy

Skrevet

Blodharry! Trange er for de med dårlig musikksmak.

Anonymkode: 6e1fc...00c

Skrevet

Hører på det nesten hver dag, beste som er. Godt å høre på når man trener, blir ekstra gira 😊😊😁😁 Finnes ikke noe bedre ❤

Anonymkode: 8926d...f29

• Liker 3
Skrevet

Hører også på 60 og 70 talls rock 

Anonymkode: 8926d...f29

• Liker 1
Skrevet

Utrolig at folk hører på Trance i 2022. Det er vel ingen musikkform som er mer utdatert i dag. Intetsigende musikk for intetsigende mennesker.

Anonymkode: b1aa4...9bb

• Nyttig 2
Skrevet
On 10/20/2022 at 11:11 PM, AnonymBruker said:

Utrolig at folk hører på Trance i 2022. Det er vel ingen musikkform som er mer utdatert i dag. Intetsigende musikk for intetsigende mennesker.

Sjarmtroll du var da 2.gif.018f22595bb28d36b1a7b36d6e188276.gif  

Jeg hører på blant annet 5_2_111.gif.95409528bb7a5504f7311801f68a4219.gif ved siden av ambient, trance og 63.gif.059afbf0eb927a797aaba1a89df6afb8.gif blant annet. 

• Liker 1
Skrevet
On 10/20/2022 at 11:11 PM, AnonymBruker said:

Så hyggelig du virker da. tenk å være så dømmende ovenfor de menneskene som liker trance, så trist! 

Anonymkode: 12d38...331

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 21.52):

Jeg elsker trance fordi det er rytmer og melodier som treffer meg så hardt. Følesemessig. Jeg hører på trance når jeg er i godt humør, skal trene, sitter på toget, kjører bil, gjør arbeid hjemme, jobber hjemme, når jeg er trist og lei, og før jeg skal sove.

Jeg hører nesten bare på trance, og litt annen elektronisk musikk.

Og mye metall. 

For eksempel:

Jeg er en kvinne på 43, jeg har elsket trance siden 1995. 

Det er mest progressive og uplifting trance som er min greie (hører også mye på House), og den beste trancen som har blitt laget er fra 2005-2015, med 2010 som et år som virkelig har gode låter.

Jeg drar på ASOT, og andre eventer flere ganger i året.

Trance får meg til å glemme alt, og jeg danser i ren glede/eufori i timesvis. 

Jeg er aldri full/påvirket når jeg på "konserter" /raves for jeg er der for å nyte musikken og danse meg i lykke i så mange timer som mulig. Og jeg elsker det faktumet at jeg danser blandt folk fra 20årene til godt opp i 60 årene, og alle er der for å nyte musikken, de som er der for musikken legger man merke til for de er sjelden påvirket av noe, de er der for å ta inn hele musikken og stemningen. De som bruker dop, ignorerer jeg, og det finnes like mye dop på disse eventene som på en rockekonsert så det tar jeg ikke som høye for noe som helst.

Folk som ikke liker denne type musikk, skjønner den bare ikke. 
Men så skjønner ikke jeg "greia" med rap, heavy mental eller countrymusikk heller. Det er bare gnål i mine øyne, kjedelig og fullstendig slitsomt å høre på. Så vi er ulike og har ulike "sounds" vi tydeligvis elsker og hater. Sånn er det bare, jeg har sluttet å bry meg hva andre måtte mene om det, og har både venner som elsker og hater musikken jeg elsker. OG det er helt greit, det er ikke noe poeng å prøve å overbevise andre om det.

Anonymkode: 98941...1b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...