Gå til innhold

En gang sovebaby alltid sovebaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang sovebaby, alltid sovebaby? Når snudde det evt?

Anonymkode: a9acc...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sov godt første mnd, sov dårlig i 11 mnd, og så etter mye mye mye jobb sov han godt fra 12 mnd. Tjohei vi har vært slitne, men nå (13mnd) sover han stort sett hele natta med kun 2-3 oppvåkninger :)

Skrevet
theoneandonly skrev (3 minutter siden):

Min sov godt første mnd, sov dårlig i 11 mnd, og så etter mye mye mye jobb sov han godt fra 12 mnd. Tjohei vi har vært slitne, men nå (13mnd) sover han stort sett hele natta med kun 2-3 oppvåkninger :)

Hva mener du med «mye jobb»?

Skrevet

Min eldste sov godt hele veien, gjør det fortsatt som syvåring. Som en stein. Yngste sov også veldig godt frem til ca 9 mnd, så var nettene et mareritt frem til nærmere 2 år. 

Anonymkode: a0697...a4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med «mye jobb»?

Vi har jobba mye med leggerutiner, prøvd oss på ulike fremgangsmåter med å finne roen mer og mer selvstendig, ulike sovemiljø (samsoving i felles seng, sprinkelseng på vårt rom, eget rom med oss på madrass ved sprinkelsenga, eget rom helt alene), med og uten white noise,  amming/ikke amming før leggetid og for hver oppvåkning, tilby vann osvosvosv - vi har snakka med helsestasjon, lest bøker og vært helt på felgen 😅 å sove maks 1,5t i gangen over et år er tungt

Skrevet

Andre?

Skrevet

Sov som en drøm helt til nøyaktig 6 mnd., (husker det fordi vi var på 6 mnd. kontroll den dagen og jeg skrøt så fælt over hvor godt han sov). Dagen etterpå hadde han ikke tid til å sove lenger😂 så jinxa den

Anonymkode: 3bee2...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...