AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Del Skrevet 11. september 2022 Hvor mye har dere? Tenker mest på foundations, tinted moisturizers, concealere ol. Anonymkode: 3f55c...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Del Skrevet 11. september 2022 Ett eller hvis settingpudder tells så blir det to. En tinted fuktighetskrem også settingpudder. Mattende primer på nesa på sommeren Anonymkode: fe9c2...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 11. september 2022 #3 Del Skrevet 11. september 2022 To foundations, samme type men ulik farge til vinter og sommer. 2 concealer, en lett og en tyngre. Ett pudder. En bronzer, en blush, en highlighter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Del Skrevet 12. september 2022 Et, hvis jeg gidder 🥴😅 en bb eller cc krem.. bruker ikke så mye sminke.. syntes huden ser bedre ut uten, samt er mer komfortabelt.. har slitt en del med akne tidlig så bestandig redd for å bruke produkter som kan gi urenheter.. Anonymkode: c4988...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 12. september 2022 #5 Del Skrevet 12. september 2022 Altfor mange🤭sikkert 20 forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. september 2022 #6 Del Skrevet 12. september 2022 Etter at jeg begynte med Caia BB-stick så bruker jeg ikke lenger hverken CC-kremen fra Lumene, primeren fra Lumene eller foundationen fra Loreal. Kunne sikkert kasts dem. Kjekt å ha… Har settingpudderet Sexy Mama, et settingpudder til som gir glød og ett med hyaluronsyre fordi det kom i en «boks» i august. 😊 Settingsprayer…. Altfor mange 😆 favoritten er Caia That extra hour og Pixi Glow mist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå