AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Holder du hemmeligheter fra din partner? Det inkluderer også (og i dette tilfellet spesielt) dersom en felles venn ber mannen/konen din ta seg fri fra jobb for å håndtere en situasjon som du ikke får vite noe om fordi han/hun lovet å ikke si noe? Utrolig frustrerende situasjon at mannen åpenbart er kjempe involvert i en spesiell sak, snakker på telefonen om det i hemmelighet, men han nekter å fortelle meg noe om det iom at han «lovet». Vi er gift med barn… Anonymkode: de6e8...938
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Om kjæresten min hadde tatt seg fri fra jobb for å hjelpe en venn og ikke ville si mer, ville jeg antatt at det var for å hjelpe en å flytte/ rømme fra et voldelig ekteskap. Vet ikke helt hvorfor det skulle frustrere meg at mannen min hjalp en venn. Om det attpåtil gjelder en felles venn er det vel også i min interesse at vennen blir hjulpet. Anonymkode: 7662a...d73 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om kjæresten min hadde tatt seg fri fra jobb for å hjelpe en venn og ikke ville si mer, ville jeg antatt at det var for å hjelpe en å flytte/ rømme fra et voldelig ekteskap. Vet ikke helt hvorfor det skulle frustrere meg at mannen min hjalp en venn. Om det attpåtil gjelder en felles venn er det vel også i min interesse at vennen blir hjulpet. Anonymkode: 7662a...d73 Herregud så mye piss folk skriver her på kg.. Så jævla lett å være snusfornuftig når det kommer til andres problemer hæ. Selvfølgelig hadde man jo lurt! Hva faen er det som er så hemmelig at ikke den andre parten kan få vite om?? Jeg hadde klikka! Anonymkode: 6837b...883 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om kjæresten min hadde tatt seg fri fra jobb for å hjelpe en venn og ikke ville si mer, ville jeg antatt at det var for å hjelpe en å flytte/ rømme fra et voldelig ekteskap. Vet ikke helt hvorfor det skulle frustrere meg at mannen min hjalp en venn. Om det attpåtil gjelder en felles venn er det vel også i min interesse at vennen blir hjulpet. Anonymkode: 7662a...d73 Jeg kan si at det ikke gjelder et voldelig ekteskap. Det gjelder noe denne personen har gjort. Det er alt jeg vet… Anonymkode: de6e8...938
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud så mye piss folk skriver her på kg.. Så jævla lett å være snusfornuftig når det kommer til andres problemer hæ. Selvfølgelig hadde man jo lurt! Hva faen er det som er så hemmelig at ikke den andre parten kan få vite om?? Jeg hadde klikka! Anonymkode: 6837b...883 Er det jeg lurer på også. Om mannen må ta seg fri fra jobb og jeg ikke en gang for svar på hvor han er eller hvorfor… Anonymkode: de6e8...938 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Mener man ikke trenger dele alt med partner, jeg utleverer ikke alle mine venners innerste hemmeligheter til kjæresten min. Men når det er noe sånt hvor du på en måte blir involvert, så begynner man jo å lure da selvsagt.. Hva tror du det kan være? Kunne jo vært det var en overraskelse til deg eller noe også Anonymkode: 60025...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud så mye piss folk skriver her på kg.. Så jævla lett å være snusfornuftig når det kommer til andres problemer hæ. Selvfølgelig hadde man jo lurt! Hva faen er det som er så hemmelig at ikke den andre parten kan få vite om?? Jeg hadde klikka! Anonymkode: 6837b...883 Jeg skriver jo det. Fare for liv og helse er et sånt eksempel. Jeg fortalte aldri min daværende kjæreste om det da jeg hjalp ei venninne å flytte ut fra samboeren. Og bra var det, for han fyren var farlig og mannen min ble heldigvis ikke dratt inn i det. Jeg sa det såklart etterpå. Anonymkode: 7662a...d73
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kan si at det ikke gjelder et voldelig ekteskap. Det gjelder noe denne personen har gjort. Det er alt jeg vet… Anonymkode: de6e8...938 Kanskje vennen deres har gjort noe dumt og nå må mannen din hjelpe til så det ikke blir enda mye verre. Kanskje har noe skjedd med barnet til vennen deres og at barnet har bedt om at få skal vite om det. Kanskje de planlegger en fest for deg. Hvorfor tror du at mannen din har et dårlig motiv for å holde det hemmelig? Anonymkode: 7662a...d73
Tiuren Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud så mye piss folk skriver her på kg.. Så jævla lett å være snusfornuftig når det kommer til andres problemer hæ. Selvfølgelig hadde man jo lurt! Hva faen er det som er så hemmelig at ikke den andre parten kan få vite om?? Jeg hadde klikka! Anonymkode: 6837b...883 Ja, du har da i det minste rett i at noen skriver piss.... Selvfølgelig hadde man lurt, men noe skal ikke deles. Det to vet, det vet ingen. Det tre vet det vet alle. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Fortalte det meste til eksen min, men dersom det var noe venner hadde fortalt meg i fortrolighet eller trengt hjelp med, hadde jeg ikke sagt noe. Da er det ikke min oppgave å informere han, annet enn at f.eks "Mari har det litt tungt for tiden, så vil ha litt fokus der fremover". Skjønner du er dritnysgjerrig og blir litt irritert for det, men det er ikke din rett å vite alt, desverre. Anonymkode: d17df...425 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 Jeg hadde tatt det som utroskap, hva er liksom så stort og konfidensielt hvis det gjelder en venn Anonymkode: b95cd...474
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 Om mannen min eller jeg hadde hatt noe vi ikke ville eller kunne sagt til hverandre så hadde vi likevel stolt på hverandre. Og respektert det. Men jeg har vel kun opplevd det en gang at han har noe han ikke kunne si til meg. Jeg fikk likevel vite det en god stund senere da når alt var over. Det var i starten av forholdet, nå vet vi begge at vi kan stole såpass på hverandre slik at vi sier alt til hverandre. Vi vet begge at det blir mellom oss uansett Anonymkode: b89d9...c0b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hva er liksom så stort og konfidensielt hvis det gjelder en venn Anonymkode: b95cd...474 Du skjønner ikke konseptet konfidensialitet? Anonymkode: 7662a...d73
Rosa Sløyfe Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 er jo ikke noe bra i å holde ting hemmelig i et forhold, må jo være åpne og ærlig med hverandre ellers funker det jo ikke
MissIndependent45 Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 La meg snu dette på hodet: Ville du likt at han informerte bestekameraten om dine hemmeligheter, om du har noen? Eller får noen? At han velger å holde på denne hemmeligheten forteller bare en ting: Han er til å stole på. Det er faktisk du som skal ta deg selv i nakken her, ikke han. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 Jeg holder ikke noe av mitt hemmelig for mannen min, men jeg holder selvsagt andres hemmeligheter hemmelig. Jeg hadde nok forklart så godt det lot seg gjøre at jeg må hjelpe xxx men de har bedt meg holde det hemmelig. Så kunne jeg jo sagt hvis han stusset veldig at det ikke var ulovlig eller farlig, men jeg kan ikke fortelle han om det for jeg har lovet å holde det hemmelig. Anonymkode: b1a0e...a55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå