AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Lurer egentlig bare på om man må være helt sminkefri på the well? Eller kan man ha litt concealer på en kvise eller fylle inn brynene litt? Skal dit med jobben, og lurer på hvor strikt det er, eller om man har muligheten til å se litt ut som «til vanlig»? Anonymkode: 788a9...8c9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Man skal være ren. Man må dusje før man går inn, for de vil ikke ha masse krem-rester og svette etc i bassengene. Hvis noen ikke følger reglene som blir gjort veldig klart på forhånd, blir det jo mindre rent for alle andre. Det er en del av greia, avtalen du liksom blir med på. Det føles mye bedre å være i bassengene fordi de bruker mindre klor etc. Jeg har psoriasis og eksem, og det er det eneste bassenget der jeg ikke sliter med huden etterpå. Må smøre meg så klart, men jeg får ofte reaksjon på de tilsatte kjemikaliene for å holde vannet rent. Men ikke der. Og jeg lover deg at ingen bryr seg. Folk vandrer rundt der akkurat slik de er naturlig, og det er faktisk SÅ deilig. Jeg er stor og ikke særlig attraktiv utseendemessig, men jeg føler meg vel der fordi det er liksom bare sånn det er. Ingen bryr seg. Ingen ser på deg. Folk er opptatt med seg selv, og alle er der for å slappe av, føle seg vel og få litt god, gammeldags vannterapi. Go with the flow, så tror jeg du kanskje vil bli overrasket over hvor fort du glemmer helt av hvordan du ser ut. (Jeg elsker The Well, så jeg håper du koser deg skikkelig!) Anonymkode: ef079...413 4 1
Alice123 Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Man må være helt dusjet og fri for sminke. Jeg forstår heller ikke hvordan du kan beholde sminken på, den vil forsvinne i alle bassengene, badstuene etc. ganske fort så det er ikke noe vits å en gang prøve.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Dere skal til the well med jobben? 😱 hva i alle dager slags jobb er dette? Anonymkode: 0ddb7...6ca 7 1
Svenskorna1990 Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 18.49): Dere skal til the well med jobben? 😱 hva i alle dager slags jobb er dette? Anonymkode: 0ddb7...6ca Låter som mitt jobb🙂
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 Synest også at det er litt underlig å reise dit med jobben….. hadde ikke blitt med for å si det sånn, vil helst ikke se kollegaene mine uten klær🫣 Anonymkode: 14cd3...14b 2
Svenskorna1990 Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synest også at det er litt underlig å reise dit med jobben….. hadde ikke blitt med for å si det sånn, vil helst ikke se kollegaene mine uten klær🫣 Anonymkode: 14cd3...14b AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synest også at det er litt underlig å reise dit med jobben….. hadde ikke blitt med for å si det sånn, vil helst ikke se kollegaene mine uten klær🫣 Anonymkode: 14cd3...14b Vi har varit där med väninnorna från jobbet. Men tycker du att de känns konstigt även om ni bara är kvinnor?
Svenskorna1990 Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Synest også at det er litt underlig å reise dit med jobben….. hadde ikke blitt med for å si det sånn, vil helst ikke se kollegaene mine uten klær🫣 Anonymkode: 14cd3...14b Men varför tycker du der känns rart?
Elaine Marley Skrevet 25. mars 2023 #9 Skrevet 25. mars 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå