AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Nå blir jeg kanskje kalt for dårlig mor osv men har fått nokk etter hold på ned dette veldig lenge og 3 åring som skal skrike og grine for hun ikke for oppmerksomhet når jeg er veldig tydelig ved leggetid. jeg gir henne en stor kos og kyss i kinnet og i panna når hun legger seg ned og sier godnatt og at nå må hun sove fordi hun skal til barnehagen i morgen og leke men så hører jeg døra åpne seg «GOOONAATT» jeg sier godnatt tilbake.. 5 min etter på «goooonaaattt!!» og hun gir seg ikke og 5 min etter på og ja.... og kan holde på med dette tulle veldig lenge at jeg begynner å bli kjempe sliten av dette.. sist kveld etter jeg la henne ner og kyss og det som alltid gikk jeg ner. jeg ignorerte henne denne gang, jaa mother of the year kommentarer vil jeg nokk anta nå. Hun skrek lungene ut av seg og sa «GOOONAATT» sånn 1000 ganger.. men etter 20 minutter sluknet hun. Jeg har blitt kjempe lei og irritert da jeg selv har jobb og må sove, og nei jeg skal ikke samsove med barnet nå… jeg tror hun prøver å teste meg osv men nå har jeg gått lei… av denne godnatt tullet ver eneste DAG! jeg har sagt at det holder og si med en gang.. men jaa.. Anonymkode: 5a397...bb2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Sover hun på dagtid? Da min gutt slutta med det er han så trøtt kl 18 at han overhodet ikke orker å tøyse mer 😊 Jeg legger meg med ham, forteller eventyr.. det tar maks 5-15min før han sover Anonymkode: b2c96...bb3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå blir jeg kanskje kalt for dårlig mor osv men har fått nokk etter hold på ned dette veldig lenge og 3 åring som skal skrike og grine for hun ikke for oppmerksomhet når jeg er veldig tydelig ved leggetid. jeg gir henne en stor kos og kyss i kinnet og i panna når hun legger seg ned og sier godnatt og at nå må hun sove fordi hun skal til barnehagen i morgen og leke men så hører jeg døra åpne seg «GOOONAATT» jeg sier godnatt tilbake.. 5 min etter på «goooonaaattt!!» og hun gir seg ikke og 5 min etter på og ja.... og kan holde på med dette tulle veldig lenge at jeg begynner å bli kjempe sliten av dette.. sist kveld etter jeg la henne ner og kyss og det som alltid gikk jeg ner. jeg ignorerte henne denne gang, jaa mother of the year kommentarer vil jeg nokk anta nå. Hun skrek lungene ut av seg og sa «GOOONAATT» sånn 1000 ganger.. men etter 20 minutter sluknet hun. Jeg har blitt kjempe lei og irritert da jeg selv har jobb og må sove, og nei jeg skal ikke samsove med barnet nå… jeg tror hun prøver å teste meg osv men nå har jeg gått lei… av denne godnatt tullet ver eneste DAG! jeg har sagt at det holder og si med en gang.. men jaa.. Anonymkode: 5a397...bb2 Det høres ut som om hun trenger en bekreftelse på at du er der. Har du forsøkt å lese for henne? Et annet alternativ er å distrahere henne fra denne vanen. For eksempel med å lage en avtale med henne. Om du er stille nå kommer jeg inn om 2 minutter, 3 minutter, 5 minutter, 10 minutter o.s.v. Et par uker med dette og den gamle vanen er glemt. Den nye går seg til av seg selv. Anonymkode: f4a25...e4b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sover hun på dagtid? Da min gutt slutta med det er han så trøtt kl 18 at han overhodet ikke orker å tøyse mer 😊 Jeg legger meg med ham, forteller eventyr.. det tar maks 5-15min før han sover Anonymkode: b2c96...bb3 Nei hun er våken fra 08:30- 09:30 til leggetid 19:15 så forstår ikke hvor hun får alt denne energien fra Anonymkode: 5a397...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå