Gå til innhold

Meråpent Deichman hvordan funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du et svart lånekort? 

Jeg prøvde å legge kortet på undersiden av boksen som står på baksiden men det lyser rødt. Og slår jeg inn pinkode jeg lagde på minside funker det heller ikke

Hva gjør dere? 

Anonymkode: 5f94a...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må være registrert som bruker av meråpent? 

Det skal bare være å bippe kortet og taste pinkoden. Man må være over 13 år eller noe da. 

Vet ikke hva du mener med svart lånekort men mitt har svart farge med rød D på (gammelt kort) og det funker iallfall.

Anonymkode: 1e255...c55

Skrevet

Du må være over 15 år for å oppgradere kortet ditt til nøkkelkort.

SLIK GJØR DU DET:

1) Logg inn på Min side

2) Velg Profil-fanen

3) Aktivere meråpent

Barn under 15 år må ha følge av foreldre eller foresatte hvis de bruker biblioteket i meråpent-tiden.

Har du ikke bibliotekkort ennå? Nye lånere får automatisk nøkkelfunksjon i kortet sitt. Det er like enkelt å skru funksjonen av igjen, dersom noen skulle ønske det.

https://deichman.no/vi-tilbyr/meråpent-bibliotek_234b3323-adb3-44ba-ab47-8e7c27f3768f

Anonymkode: 1e255...c55

Skrevet

Men Bjørvika den ved Oslo s har ikke meråpent? 

Skrevet

Du må registrere deg som meråpentbruker på aktuelt bibliotek tror jeg. Jeg gjorde hvertfall det for en del år siden.

Tilleggsspørsmål, bruker ikke lenger fysisk lånekort når jeg låner, bruker det på mobilen (logger inn på min side). Men har ikke fått det til å funke å bruke på meråpent. Noen som vet om det er meninga?

Anonymkode: 8191c...bf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men Bjørvika den ved Oslo s har ikke meråpent? 

nei men oppe leeeenge da..

Meråpent er ellers knall :) 

Anonymkode: 3c7e5...ffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du må registrere deg som meråpentbruker på aktuelt bibliotek tror jeg. Jeg gjorde hvertfall det for en del år siden.

Tilleggsspørsmål, bruker ikke lenger fysisk lånekort når jeg låner, bruker det på mobilen (logger inn på min side). Men har ikke fått det til å funke å bruke på meråpent. Noen som vet om det er meninga?

Anonymkode: 8191c...bf2

Jeg bruker mobil når vil inn på meråpent.

Anonymkode: 3c7e5...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...