AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Bruker du et svart lånekort? Jeg prøvde å legge kortet på undersiden av boksen som står på baksiden men det lyser rødt. Og slår jeg inn pinkode jeg lagde på minside funker det heller ikke Hva gjør dere? Anonymkode: 5f94a...9a0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Tror du må være registrert som bruker av meråpent? Det skal bare være å bippe kortet og taste pinkoden. Man må være over 13 år eller noe da. Vet ikke hva du mener med svart lånekort men mitt har svart farge med rød D på (gammelt kort) og det funker iallfall. Anonymkode: 1e255...c55
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Du må være over 15 år for å oppgradere kortet ditt til nøkkelkort. SLIK GJØR DU DET: 1) Logg inn på Min side 2) Velg Profil-fanen 3) Aktivere meråpent Barn under 15 år må ha følge av foreldre eller foresatte hvis de bruker biblioteket i meråpent-tiden. Har du ikke bibliotekkort ennå? Nye lånere får automatisk nøkkelfunksjon i kortet sitt. Det er like enkelt å skru funksjonen av igjen, dersom noen skulle ønske det. https://deichman.no/vi-tilbyr/meråpent-bibliotek_234b3323-adb3-44ba-ab47-8e7c27f3768f Anonymkode: 1e255...c55
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Men Bjørvika den ved Oslo s har ikke meråpent? Anonymkode: 5f94a...9a0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Du må registrere deg som meråpentbruker på aktuelt bibliotek tror jeg. Jeg gjorde hvertfall det for en del år siden. Tilleggsspørsmål, bruker ikke lenger fysisk lånekort når jeg låner, bruker det på mobilen (logger inn på min side). Men har ikke fått det til å funke å bruke på meråpent. Noen som vet om det er meninga? Anonymkode: 8191c...bf2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men Bjørvika den ved Oslo s har ikke meråpent? Anonymkode: 5f94a...9a0 nei men oppe leeeenge da.. Meråpent er ellers knall Anonymkode: 3c7e5...ffe
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du må registrere deg som meråpentbruker på aktuelt bibliotek tror jeg. Jeg gjorde hvertfall det for en del år siden. Tilleggsspørsmål, bruker ikke lenger fysisk lånekort når jeg låner, bruker det på mobilen (logger inn på min side). Men har ikke fått det til å funke å bruke på meråpent. Noen som vet om det er meninga? Anonymkode: 8191c...bf2 Jeg bruker mobil når vil inn på meråpent. Anonymkode: 3c7e5...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå