AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Noen her som dater folk de egentlig ikke er så interessert i? I mangel av noe annet, eller fordi personen du egentlig vil ha ikke vil ha deg, så da dater du for å ikke føle deg helt mislykket. Anonymkode: 81272...dd6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Nei, det har jeg ikke samvittighet til. Datet en som var veldig gavmild og spandabel. Jeg visste at dette ikke kunne bli noe mer men jeg kunne ha datet han en stund til og fått gått mye på restaurant og kino, osv. Men det føltes feil så jeg avsluttet. Anonymkode: c5727...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen her som dater folk de egentlig ikke er så interessert i? I mangel av noe annet, eller fordi personen du egentlig vil ha ikke vil ha deg, så da dater du for å ikke føle deg helt mislykket. Anonymkode: 81272...dd6 Jeg er litt der.. får aldri han jeg elsker aller mest og gjort de siste 2-3 årene. Så fikk jeg kontakt med en som har vist snart i 1,5 år at han liker meg og er bestemt seg for at det er meg han vil ha. Og han er veldig hyggelig til meg da og aldri har jeg blitt behandlet så fint av noen mann. Han er stødig som ett fjell. Så jeg tenker også litt der at kan like godt prøve med noen ny og se hvordan det går. Greia med meg er at jeg aldri har fått de jeg har hatt føelser for så det var jo som forventet denne gangen også at jeg aldri kom til å få han. Men du verden som blodet bruser hver gang jeg ser han eller prater med han. Skikkelig sug i magen. Denne nye er det ingen sånne følelser for men samtidig er han nye mer stødig og han andr er mer toxic type som ikke er bra for meg uansett så burde vel heller satse på den som vil meg noe vel. Så kan en jo diskutere da. Han jeg falt for ville bare ha fwb og det gikk dårlig for min del. Nå kan det jo bli omvendt da at han nye blir fwb der jeg aldri kommer til å falle men vi får se. Uansett har vi det jo veldig hyggelig sammen og det betyr mye det og. Etter som du spør, er du i samme situasjon? Hvor gammel er du? Jeg er gammel så vet jeg har ikke så mange alternativ lengre. Anonymkode: fb8d8...4da
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Nei, så desperat er jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er litt der.. får aldri han jeg elsker aller mest og gjort de siste 2-3 årene. Så fikk jeg kontakt med en som har vist snart i 1,5 år at han liker meg og er bestemt seg for at det er meg han vil ha. Og han er veldig hyggelig til meg da og aldri har jeg blitt behandlet så fint av noen mann. Han er stødig som ett fjell. Så jeg tenker også litt der at kan like godt prøve med noen ny og se hvordan det går. Greia med meg er at jeg aldri har fått de jeg har hatt føelser for så det var jo som forventet denne gangen også at jeg aldri kom til å få han. Men du verden som blodet bruser hver gang jeg ser han eller prater med han. Skikkelig sug i magen. Denne nye er det ingen sånne følelser for men samtidig er han nye mer stødig og han andr er mer toxic type som ikke er bra for meg uansett så burde vel heller satse på den som vil meg noe vel. Så kan en jo diskutere da. Han jeg falt for ville bare ha fwb og det gikk dårlig for min del. Nå kan det jo bli omvendt da at han nye blir fwb der jeg aldri kommer til å falle men vi får se. Uansett har vi det jo veldig hyggelig sammen og det betyr mye det og. Etter som du spør, er du i samme situasjon? Hvor gammel er du? Jeg er gammel så vet jeg har ikke så mange alternativ lengre. Anonymkode: fb8d8...4da Jeg er i midten av 30. Tror aldri jeg har opplevd fullstendig klaff fra begge sider. Det er alltid en som vil det mer.. Anonymkode: 81272...dd6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Har gått på noen dater med forskjellige menn jeg ikke var så imteressert i bare for å øve meg men nå har jeg falt for en jeg bare skulle øve meg med Anonymkode: 26b48...5a1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har gått på noen dater med forskjellige menn jeg ikke var så imteressert i bare for å øve meg men nå har jeg falt for en jeg bare skulle øve meg med Anonymkode: 26b48...5a1 Så bra! Håper det er gjensidig ❤️ Anonymkode: 81272...dd6
Gjest ChiLee Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Nei, jeg hadde ikke ville vært noens vente vaffel (eller hva det nå heter! 😄 ) Så jeg hadde ikke villet behandle noen sånn heller. Synes det er slemt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra! Håper det er gjensidig ❤️ Anonymkode: 81272...dd6 Foreløpig ser det bra ut 😊🤞 Anonymkode: 26b48...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå