AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Synes jeg leser her på forumet at det er så lett for damer, det er bare å holde seg slank og noenlunde trent så er man liksom automatisk attraktiv. Men sånn er det jo ikke. Man kan være slank og trent, men har man feil beinbygning vil man aldri bli fin. Jeg kan ikke slanke bort store, grove hender og føtter. Eller mitt store hode. Eller de gale proporsjonene på grunn av at jeg har korte bein og lang overkropp. Eller midjen uten innsving. Eller kalvbentheten. Det lar seg ikke gjøre. Det blir snarere enda lettere å se at jeg har stygg beinbygning når jeg er slank. Så slutt å skriv at vekt er alt. Anonymkode: 21181...748 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 «Beinbygning» er som regel en unnskyldning folk som ikke har gidda å gitt ordentlig trening et forsøk bruker. Anonymkode: a784e...6d2 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Drikk mer melk for en sunn benbygning Anonymkode: 3a039...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikk mer melk for en sunn benbygning Anonymkode: 3a039...ccd For noe tull! 😄 Kan jeg drikke meg til lange bein da, eller? Anonymkode: ac03b...188 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Beinbygning» er som regel en unnskyldning folk som ikke har gidda å gitt ordentlig trening et forsøk bruker. Anonymkode: a784e...6d2 Får jeg lengre bein og kortere overkropp av å trene, sier du? Eller mindre hode? Eller nettere og mer feminine føtter? Har ikke funket så langt, men kanskje hvis jeg begynner med crossfit eller noe?🙄 Anonymkode: 21181...748 3 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Skjønner deg ts, samme her Anonymkode: ac03b...188 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Beinbygning» er som regel en unnskyldning folk som ikke har gidda å gitt ordentlig trening et forsøk bruker. Anonymkode: a784e...6d2 Mange gjør det. Men ikke alle. Og ikke TS. Anonymkode: e5953...481
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Beinbygning» er som regel en unnskyldning folk som ikke har gidda å gitt ordentlig trening et forsøk bruker. Anonymkode: a784e...6d2 Du tuller? Vet du ikke at folk har forskjellig beinbygning. 😳 Anonymkode: a4ae6...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 Ja jeg skjønner hva du mener. Det er jo det samme for menn, bare motsatt retning. Man kan ikke få større hender, kjeve og bredere skuldre liksom. Selv med steroider. Det er nok ikke så mye annet man kan gjøre enn å prøve å akseptere at man ikke faller inn i skjønnhetsidealet, samt sørge for at man er så attraktiv som mulig innen de genetiske begrensningene. Anonymkode: 281d6...263
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Har samme problem. Fått mange kommentarer om mannehender gjennom årene. Ble kjempelei meg da jeg var yngre. Anonymkode: b7fda...af3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Får jeg lengre bein og kortere overkropp av å trene, sier du? Eller mindre hode? Eller nettere og mer feminine føtter? Har ikke funket så langt, men kanskje hvis jeg begynner med crossfit eller noe?🙄 Anonymkode: 21181...748 Vel, jeg kan si at føttene mine gikk ned ca. 2/3 strl etter over to år med løping pga corona (drev med idrett fra før av). Er ikke noe treningshest, og det gikk i 3 løpeturer i uken. Dessuten ser jeg lenger ut nå pga sterkere bein, og bedre holdning. Anonymkode: 6b4b0...b42
Gjest Warrior Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 Beinbygning er ikke noe folk kan gjøre noe med. Folk har fått den beinbygningen de har. Så prøv å vær glad i deg selv og ha godt selvbilde. Hva så om du har store hender og føtter? Det du synes er feil på deg selv synes mest sannsynlig ikke alle andre er feil, og synes du er pen akkurat som du er. Det er dårlig selvtillit/selvbilde folk kan synes er lite attraktiv. Ingen har stygg beinbygning. Vær fornøyd med den beinbygningen du har for din egen del❤️
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 Samme her, pluss lavt stoffskifte og delte magemuskler som gjør at jeg har høy midjemål, og samtidig bruker størrelse S i klær. Ser kjempeidiotisk ut. Også da jeg veide 49 kilo og var kraftig undervektig, var mitt midjemål på 65 cm. Jeg har såkalt "sportslig" kroppsbygning, altså rett ned uten definert midje. Heldigvis trenger jeg ikke lenger å lete etter en mann, da jeg er lykkelig gift med en som godtar min stygge kropp slik den er. Trening hjelper ikke på delte magemuskler, vannansamlinger i kroppen, merkelige proporsjoner og så videre. Det er vanskelig å finne klær som passer, for størrelse S og M passer ikke over magen, og størrelse L og større henger alle andre steder enn midjen. Anonymkode: 99c02...6db
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): «Beinbygning» er som regel en unnskyldning folk som ikke har gidda å gitt ordentlig trening et forsøk bruker. Anonymkode: a784e...6d2 TS skriver ikke at hun er tjukk, men at hun har store hender/føtter og ikke markert midje. Det handler om beinbygning og fettfordeling, og det er noe alle har. Kraftig beinbygning som i brede skuldre, store hender og føtter eksisterer (selv om du har rett i at det ikke har noe å si for hvor tjukk man er). Alle har også en fordeling av fett de ikke får gjort noe med. De fleste menn lagrer fett på overkroppen (mage/rygg), de fleste kvinner på underkroppen (hofter/rumpe/lår). Har man den motsatte fettfordelingen av det som er vanlig blant det kjønnet man er, får man ikke idealkroppen, og det er ikke mulig å endre på det med trening. Blir man veldig tjukk, blir det mer synlig enn om man er slank, men det vil alltid være sånn.
Anonymburker Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): «Beinbygning» er som regel en unnskyldning folk som ikke har gidda å gitt ordentlig trening et forsøk bruker. Anonymkode: a784e...6d2 Jeg har veldig tynn benbygning til å være mann. De fleste kvinner har bredere håndledd enn meg. Det er klart jeg ikke kan trene meg til muskuløse armer med den genetikken. For å ta et eksempel. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Du tuller? Vet du ikke at folk har forskjellig beinbygning. 😳 Anonymkode: a4ae6...3e2 Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at de som bruker det som en unnskyldning til hvorfor de er utrent er de som ikke gidder å trene. Det er såklart gener spiller en rolle og om man er så uheldig å ha såpass dårlig gener at man har korte ben, nese som ser ut som den er kastet på plass i fjeset og vannhode så sucks to be you. Ikke alle er prima eksemplarer av menneskerasen. Anonymkode: a784e...6d2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #17 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at de som bruker det som en unnskyldning til hvorfor de er utrent er de som ikke gidder å trene. Det er såklart gener spiller en rolle og om man er så uheldig å ha såpass dårlig gener at man har korte ben, nese som ser ut som den er kastet på plass i fjeset og vannhode så sucks to be you. Ikke alle er prima eksemplarer av menneskerasen. Anonymkode: a784e...6d2 Men det var totalt irrelevant til HI. Anonymkode: 21181...748 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #18 Skrevet 11. september 2022 Det får du ikkje gjort så mykje med. Men dei som har stor beinbygning tar ofta feil. Mitt skjelett er 3 kilo. Eg har ein BMI på 32. Eg ser best ut når eg har ein BMI på 26/27. Har 17 cm rundt handleddet. Veninna mi som er like høg har 9 cm rundt handledd. Ho er også 49 kilo og undervektig. Vi er vannvittig forskjellige. Detta med beinbygning er litt oppskrytt likevel. Aller fleste ser bedre ut etter varig livstillsendring over tid og ein sunn BMI uansett beinbygning. Anonymkode: f58be...bb3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #19 Skrevet 11. september 2022 Har store hender og bruker 42 i sko. klumsete bygning. Ja ikke noe å gjøre med kroppsbygningen. Anonymkode: adbe8...2e3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #20 Skrevet 11. september 2022 Hvilken verden lever du i? Er du ikke klar over at denne uperfektheten er normen? Jeg ser kun mennesker som er litt for mye av det ene og litt for mye av det andre, perfeksjon er SJELDENT. Anonymkode: f6bc9...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå