Rav Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Jeg lurer på hva produktene fra Shiseido Pureness-serien ligger på i pris, eventuelt om dette finnes på noen nettsider hvor jeg kan finne det ut selv. Brukte produktene før - og elsker dem - men husker ikke pris.
Gjest Vinga Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Ta en kikk på www.strawberrynet.com! Der finner du Shiseido Pureness. Jeg bruker produkter fra den serien ( elsker dem også) og bestiller helst fra Strawberrynet. Det blir rimeligere enn å kjøpe i parfymerier. Likte nicket ditt veldig godt, forresten.
Rav Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2005 (endret) Ta en kikk på www.strawberrynet.com! Der finner du Shiseido Pureness. Jeg bruker produkter fra den serien ( elsker dem også) og bestiller helst fra Strawberrynet. Det blir rimeligere enn å kjøpe i parfymerier. Supert. Men blir det ikke mye i porto? Likte nicket ditt veldig godt, forresten. ←/quote] Takk! Endret 27. november 2005 av Rav
Gjest Vinga Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Prisene som er oppgitt er inkludert porto.
Rav Skrevet 27. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2005 Prisene som er oppgitt er inkludert porto. ← Herlig. :-D
Amalthea Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Men husk at Strawberrynet-pakker som er over tollgrensen blir stoppet av posten! Så hvis du kan holde deg under 200,- pr pakke lønner deg seg å dele opp bestillingen
Rav Skrevet 27. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2005 Men husk at Strawberrynet-pakker som er over tollgrensen blir stoppet av posten! Så hvis du kan holde deg under 200,- pr pakke lønner deg seg å dele opp bestillingen ← Et særdeles godt tips. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå