AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Del Skrevet 11. september 2022 Hvert bank-kort er vel bare gyldig i XX år av gangen, og så får man automatisk tilsendt nye bank-kort når de gamle bank-kortene nesten går ut på dato. men har det skjedd noe nytt i det siste, hvor man blir nødt til å "aktivere" de nye bank-kortene man får?? Anonymkode: d6fbb...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Del Skrevet 11. september 2022 Det aktiveres første gang du bruker det. Anonymkode: f4ddd...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest5656 Skrevet 12. september 2022 #3 Del Skrevet 12. september 2022 Du må bruke chip og PIN-kode første gang og det er alt. Det gamle kortet vil være gyldig ut den måneden som står på det. Sist gang jeg fikk nytt kort prøvde jeg å bruke både det gamle og det nye og begge fungerte samtidig. Men det gamle utløper som sagt, så best å bare kvitte seg med det og bruke det nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg fikk nytt bank kort i mai og måtte inn på nettbanken og aktivere kortet før jeg kunne bruke det. Anonymkode: 7a227...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest5656 Skrevet 12. september 2022 #5 Del Skrevet 12. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk nytt bank kort i mai og måtte inn på nettbanken og aktivere kortet før jeg kunne bruke det. Anonymkode: 7a227...209 Kanskje det er forskjell fra bank til bank? Jeg har DNB som dagligbank og det var nok bare å bruke kortet med chip og PIN-kode. Endret 12. september 2022 av Gjest5656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå