AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Del Skrevet 11. september 2022 Hva er mest effektiv trening av dette for å gå ned i vekt samt bygge muskler?: HIIT Dele opp muskelgrupper og trene overkropp og underkropp annenhver dag Hele kroppen Har dere tips til øvelser som er effektive ? Hva skal til for å få en slank mage? Er det kun det å gå ned i vekt, eller kan man faktisk trene noen spesielle øvelser som vil hjelpe på feks bilringene på siden av magen? Eller går dette automatisk? og jeg holder meg i kaloriunderskudd. Anonymkode: 6afeb...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Del Skrevet 11. september 2022 Vektnedgang skjer først og fremst ved kaloriunderskudd. Den mest effektive treningen er den du gjennomfører over tid. Ingen trening gir punktforbrenning, så en øvelse vil ikke fjerne fett på et spesielt område. Det er individuelt hvor man holder fett og hvor det slipper, men det er altså uavhengig av øcelser. Anonymkode: 20f89...bf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Del Skrevet 11. september 2022 Treningsformen du liker. Den slutter du ikke med. Anonymkode: fc2e0...4a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. september 2022 #4 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vektnedgang skjer først og fremst ved kaloriunderskudd. Den mest effektive treningen er den du gjennomfører over tid. Ingen trening gir punktforbrenning, så en øvelse vil ikke fjerne fett på et spesielt område. Det er individuelt hvor man holder fett og hvor det slipper, men det er altså uavhengig av øcelser. Anonymkode: 20f89...bf2 Dette 👆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. september 2022 #5 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 21.02): Treningsformen du liker. Den slutter du ikke med. Anonymkode: fc2e0...4a4 Jeg skulle til å skrive dette (riktignok litt verre formulert), men du kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Del Skrevet 16. september 2022 Vel, jeg fikk automatisk stram mage av å komme under en viss % kroppsfett og BMI. Uten å ha trent noe som helst. Nå har jeg også begynt å trene for å bli sterke. Øvelser jeg gjør som direkte går på magen er planke, crunch, å henge og løfte underkroppen (vet ikke hva det heter). Målet er å styrke kjernemuskulatur, men om jeg får antyding til magemuskler på veien så er det fint det også 🙂 Anonymkode: e46a3...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #7 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg ville ha begynt med forbrenningstrening, for så å gradvis introdusere styrketrening for å stramme opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Del Skrevet 17. september 2022 Dessverre har mange et urealistisk forhold til trening. Skal ha raske resultater... Anonymkode: 7817f...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 20.08): Vektnedgang skjer først og fremst ved kaloriunderskudd. vel.. anbefaler podcasten Uncut med Wolfgang Wee og Marit Kolby, hun snakker mye fornuftig om dette- og at det ikke nødvendigvis er sant. Anonymkode: 81d37...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. september 2022 #10 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 19.35): Hva er mest effektiv trening av dette for å gå ned i vekt samt bygge muskler?: HIIT Dele opp muskelgrupper og trene overkropp og underkropp annenhver dag Hele kroppen Har dere tips til øvelser som er effektive ? Hva skal til for å få en slank mage? Er det kun det å gå ned i vekt, eller kan man faktisk trene noen spesielle øvelser som vil hjelpe på feks bilringene på siden av magen? Eller går dette automatisk? og jeg holder meg i kaloriunderskudd. Anonymkode: 6afeb...c25 Kos deg med trening, og pass på å ikke ta det for hardt og mye i starten. Belastningsskader stopper opp treninga en periode, og det blir vanskelig å komme igang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå