AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Hei. jeg har datet en mann i snart et halvt år, og han har vært så snill og grei med meg. Gitt meg alt av bekreftelser på at jeg ikke trenger å tvile på han. Nå er det flere uker siden jeg har sett han pga at jeg har jobbet mye og vi har vært på hver våre feirer. Det har bare ikke vært tid til å møtes, men vi har snakket sammen vær dag og gledet oss begge to til å møtes igjen, men det som er greia nå er at han plutselig har blitt veldig rar. Bruker langt tid på åpne meldingene mine osv. Han sier selv at det er pga sykdom og at sover mye, og den tror jeg på. Han sier han vil møte meg, men han vil ikke møte meg når han ser ut som han gjør nå. Det jeg synes er litt rart er at han er pålogget da han ikke svarer meg, men når jeg ikke orker å svare han for at han har sovet forbi en avtale blir han skikkelig redd og sender meg melding der han beklager seg skikkelig. i det siste har jeg egentlig fått en følelse av at han egentlig går igjennom en vanskelig periode i livet. For nå har han bare sluttet å svare meg helt, men vet at det ikke er for at han vil bli kvitt meg, men tror heller ikke det kan være andre ting som gjør det og det er rart at han skal være så syk så lenge. snakket med en venn av meg som kommer fra samme kultur som han og han sa det var helt normalt å holde en lav profil om man hadde det dårlig. Han mente jeg ikke skulle bekymre meg, men jeg gjør jo det og tenke jeg skulle høre fleres meninger rundt situasjonen. For jeg har ikke fått noe følelse på at han vil bli kvitt meg, og om han hadde villet det hadde han nok sakt det rett ut istedenfor å være redd for å miste meg. skal jeg bare avvente og bruke tålmodigheten, eller skal jeg bare prøve å gå videre. For det gjør jo vondt å bli ignorer også, men igjen så har han jo poengtert flere ganger at han har veldig lyst til å møte meg. What 2 do? Anonymkode: 655a2...424
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg synes er litt rart er at han er pålogget da han ikke svarer meg Hvem vet, kan være depresjon og tilbaketrekking. Eller at han prater med noen andre. Anonymkode: 7376e...d3c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Ikke bortforklar bare fordi du syns det er sårende hvis grunnen er at han ikke er interessert. Du må ta en spade for en spade og ikke begynne å fantasere om at det er blomster Anonymkode: ac081...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå