Gå til innhold

regninger regninger og atter regninger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er så lei... jeg synes så og si alt man tjener går med til å betale regninger, boutgifter, billån x2( er fullstendig avhengig av to biler :evil: )

mat og alt sånn..... er akkurat nå helt oppgitt over regningshaugen som snart skal ut. er ikke gøy å få lønning engang snart................

jeg jobber så og si fullt men tror jeg må jobbe enda mer jeg....

er det flere i sammen bås?????????????????

måtte bare få ut litt frustrasjon jeg ................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt ja.

Skjønner ikke hvor alt kommer fra jeg.

Så fort en regning er betalt, så duper det en ny ned i postkassa.

Med to personer i full jobb + ekstrajobber, lave boutgifter (faktisk), ingen barn og normal levestandard er dette ganske så utrolig! At pengene blir borte etter 3 dager på kontoen.

Kan ikke ta flere ekstrajobber nå heller. Har 2 i fra før jeg. Det er ikke faste jobber som gir fast inntekt, men de er godt betalt når jeg først er i gang. Og når da disse pengene er på konto, så flyr de avgårde til ting jeg ikke har hatt råd til: møbler, klær, sko og andre ting. Plutselig er jeg på bar bakke igjen.

Vi har fått bra resultater av å leve svært billig i uka. Spiser suppe, grøt, brød, billig frossenmat og andre ting som kanskje er på tilbud. Middagen for 2 personer kommer stort sett på 20-40 kroner. Brus og godis er bannlyst i uka. I helgene blir det litt ekstra når vi har råd.

Klarer å spare lett, men det er også nødvendig for å overleve de månedene regningene strømmer på som verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...