Gå til innhold

Hår på legger jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at jenter får svarte hår på leggen. Barnet mitt er akkurat fylt 6 år og begynner å få dette. Er ikke det tidlig? Eller er det vanlig? Husker ærlig ikke når jeg fikk det 

Anonymkode: cd5d2...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg var langt over 20 ihvertfall.

Anonymkode: 25c28...255

Skrevet

Det kan sikkert være normalt det. Jeg husker jeg hadde hår på bena når jeg var 10-11 år så det stemmer sikkert at det begynner noen år før det. Jeg fikk mensen som 15 åring så var litt sen i puberteten og noen får jo mensen som 12 så de får sikkert hår på bena før også?

Anonymkode: 2c5da...827

Skrevet

Hadde svarte hår på leggene fra jeg var 8-9 år, masse svarte hår. Da jeg ble litt eldre, hadde jeg sorte krøllete «mannebein» fra tærne til magen. 

Anonymkode: d3543...f88

• Liker 1
Skrevet

Det er helt vanlig… jeg har ALLTID hatt mørke hår på leggene, jeg begynte å barbere leggene da jeg var 12 og gikk i 7.klasse..

Anonymkode: d5a08...1a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mørk i håret og har lys hud, og har hatt mørke hår på leggene så lenge jeg kan huske, i hvert fall rundt da jeg begynte på skolen. Kom seint i puberteten. 

Anonymkode: 378bb...069

Skrevet

Hadde svarte hår på leggene fra jeg var tjue år

Anonymkode: 9034f...7d9

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at det var så vanlig at kvinner har svarte hår på leggene, sikkert fordi de fleste fjerner hårene. 

Jeg er 24 år og har tynne, lyse hår på lår og legger. Også hår under armene og kjønnshår er lyse. Kan jeg forvente at det blir mørkere hår senere i livet?

Eller har det med hårfarge å gjøre? Jeg har mørkeblondt hår. 

Anonymkode: 5ed67...749

Skrevet

Jeg har typisk nordisk utseende med lyst hår og lys hud. Har likevel veldig mørke hår på legger og lår. Kan ikke huske nøyaktig når hårene begynte å komme hos meg, men de kom før hårene i underlivet. Tror kanskje de første hårene på leggene dukket opp rundt 7–8 år. Kom bare noen få først, og så litt og litt. Så det tok mange år før alt var på plass, det var kanskje ikke før jeg var rundt 20–21. Moren min hadde samme som meg, og hun begynte å miste hårene da hun var i slutten av femtiårene og nå som hun er 70 har hun veldig lite kroppshår igjen. Gleder meg til jeg blir like gammel😀

Anonymkode: f30cc...cf1

Skrevet

Jeg fikk hår på leggene tidlig. Begynte å barbere de når jeg var rundt 13. Fikk hår under armene når jeg var 12. 

Mine barn er sju og ni, og har begge en del hår på leggene. Enn så lenge er det ganske lyst, men yngstemann har fortalt at venninnene hennes ler av henne fordi hun har så mye hår på leggene. Usikker på hvordan jeg skal få henne til å få det fint med seg selv mht det. 

Anonymkode: 0c7d8...c88

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når er det vanlig at jenter får svarte hår på leggen. Barnet mitt er akkurat fylt 6 år og begynner å få dette. Er ikke det tidlig? Eller er det vanlig? Husker ærlig ikke når jeg fikk det 

Anonymkode: cd5d2...eff

Det er helt vanlig. Også de med blondt hår får dun/hår like tidlig, det er ikke bare like synlig.

Skrevet

Har en sjuåring med mørke hår på beina og en femåring med lyse hår. De er veldig ulik i farge og den eldste har mørkere hår, mørkere hud og mørkere øyne. Den yngste er veldig lys på alle måter. 

Anonymkode: b166f...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...