AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 For en stund siden var jeg blakk på grunn av en del ekstra regninger og hadde ikke så mye penger den måneden. Har heldigvis kommet meg gjennom det så er ovenpå igjen nå. Jeg var lei meg for det og noen andre ting. Tok en tur til venninna mi, hun sa jeg kunne komme og snakke. Men hun viste ingen forståelse og sa ditt problem, dumme valg, din egen skyld osv. Ja er vel riktig det, men hun kunne vel vist litt mer forståelse… Jeg kom ikke til henne for å låne penger av henne eller noe, for jeg spør aldri folk om å låne penger. Jeg trengte bare litt moralsk støtte og kanskje forslag til hvordan jeg kunne løse problemet. Etterpå var hun sur resten av kvelden og sa ikke noe omtrent. Men nå er hun i samme situasjon og forventer at jeg skal støtte henne og i tillegg spandere alt mulig på henne som hun ikke har råd til. Jeg blir helt matt. Viste ikke helt hva jeg skulle si. Men måtte så klart si til slutt at jeg kan ikke spandere alt mulig på henne, for da blir det samme situasjon igjen med meg også. Hun ble sur, og jeg minte henne på hvordan hun hadde møtt meg når jeg var i denne situasjonen som jo ikke er så lenge siden. Nå har hun ikke snakket til meg på lenge. Hvem var frekk her, jeg eller henne? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: ce7f1...78c 1 3
Anonymous 91 Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Hu som er frekk her. Jeg hadde sagt det som det var at hvorfor skal du støtte hu når ikke hu støttet deg 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Hun høres virkelig spesiell ut 😮 Anonymkode: c427b...88b 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For en stund siden var jeg blakk på grunn av en del ekstra regninger og hadde ikke så mye penger den måneden. Har heldigvis kommet meg gjennom det så er ovenpå igjen nå. Jeg var lei meg for det og noen andre ting. Tok en tur til venninna mi, hun sa jeg kunne komme og snakke. Men hun viste ingen forståelse og sa ditt problem, dumme valg, din egen skyld osv. Ja er vel riktig det, men hun kunne vel vist litt mer forståelse… Jeg kom ikke til henne for å låne penger av henne eller noe, for jeg spør aldri folk om å låne penger. Jeg trengte bare litt moralsk støtte og kanskje forslag til hvordan jeg kunne løse problemet. Etterpå var hun sur resten av kvelden og sa ikke noe omtrent. Men nå er hun i samme situasjon og forventer at jeg skal støtte henne og i tillegg spandere alt mulig på henne som hun ikke har råd til. Jeg blir helt matt. Viste ikke helt hva jeg skulle si. Men måtte så klart si til slutt at jeg kan ikke spandere alt mulig på henne, for da blir det samme situasjon igjen med meg også. Hun ble sur, og jeg minte henne på hvordan hun hadde møtt meg når jeg var i denne situasjonen som jo ikke er så lenge siden. Nå har hun ikke snakket til meg på lenge. Hvem var frekk her, jeg eller henne? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: ce7f1...78c Synest det var merkelig av din vendine å spørre deg om penger, uansett til hva. Hun er jo veldig klar over at du har det trangt økonomisk ❤️ Anonymkode: 5f0ed...971 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå