Gjest Gjest_Vinterbrud-05_* Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 heiann! Neste helg står jeg brud, men jeg har enda ikke kjøpt meg stayups. Noen som kan anbefale hvor de har gode stay ups? Er kvaliteten bra nok på de som H&M har feks?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Av billigkjedene foretrekker jeg vanligvis Lindex sine. Og om du skulle velge å kjøpe noen strømper i et merke du ikke har prøvd før, så prøv dem et par timer før den store dagen. Ei venninne av meg kjøpte noen kjempedyre stay ups på brudesalongen, prøvde dem ikke før selve brullupet, og etter et par timer fikk hun rett og slett brannsår under gummilistene. Så hun tilbragte bryllupsnatta sittende og lufte lårene sine på balkongen.
Gjest Fantus Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Jeg brukte de fra Lindex da jeg giftet meg. Holdt hele dagen og raknet ikke, og de satt oppe uten å skli ned Alt jeg krever av et par stay-ups med andre ord
Vinterbrud-05 Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Ok, tusen takk jenter! Da blir det tur på Lindex i morgen.
Søta Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Husk å ikke smør deg med lotion før du tar de på... Å vaske de og tørke de i trommelen har jeg god erfraing med... pass på at du får strømper du ikke trenger strømpeholder til dersom du ikke skal ha det...
Gjest Principessa Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 Jeg ville så absolutt anbefalt Wolford sine! Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 Jeg ville så absolutt anbefalt Wolford sine! Ingen over, ingen ved siden. ← Tusen takk for tipset! Men hvor finner jeg de da? Bor i Trondheim jeg...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Jeg kjøpte noen på HM. Heldigvis prøvde jeg før bryllupet. Etter en stund skled dem... Det lure for min del var å finne noen som hadde smal gummi for at de ikke skal skli ned. I butikken fikk jeg tips om å ha dem i fryseren èn time før jeg skulle ha dem på. Da blir de visst ikke sprø og tåler mer. Funka for min del
Gjest Principessa Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 Jeg ville så absolutt anbefalt Wolford sine! Ingen over, ingen ved siden. ← Tusen takk for tipset! Men hvor finner jeg de da? Bor i Trondheim jeg... ← Hei...ikke godt å si da jeg aldri har vært i tr.heim, men vil tro at et hvert senter i byen har det...i parfymeri eller undertøysavd...her i oslo er det en egen wolford butikk..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Jeg kjøpte noen på HM. Heldigvis prøvde jeg før bryllupet. Etter en stund skled dem... Det lure for min del var å finne noen som hadde smal gummi for at de ikke skal skli ned. I butikken fikk jeg tips om å ha dem i fryseren èn time før jeg skulle ha dem på. Da blir de visst ikke sprø og tåler mer. Funka for min del ← Min er faring er at de sitter bedre med bredere kant, men pass på at det er riktig størrelse. Jeg valgte for liten størrelse fra Lindex en gang og ble helt blå fra øverst på lårene og opp...
Gjest Miloine Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Dette er lenge siden, men jeg har ikke brukt det etter den gangen.(ikke ute ihvertfall) Skulle være fin både med yttertøy, skjørt og delikat med undertøyet. Var på fest i nabolaget! Sånn i de sene nattetimer/morgengry når det begynte å lysne skulle jeg hjem. Det som var veldig pinlig da, var at stay upén ikke satt som den skulle lenger... ja og da kan du jo selv tenke deg hvordan det så ut da jeg trippet hjemmover ja, så klart jeg må nevne det: dette var H & M sitt da. Endret 1. desember 2005 av Miloine
Catzy Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Har prøvd forskjellige merker, og synes ikke det er altfor stor forskjell mellom H&M og de som er dyrere. Men det er VELDIG viktig å ikke ha brukt lotion eller olje eller noe annet klissete siden man dusjet sist. De gangene som strømpene har begynt å skli, har det vært fordi jeg har hatt noe på huden den dagen. Da jeg giftet meg, hadde jeg undertøy med strømpeholdere. Kjøpte stay ups, og lagde hull til strømpespennene. Da er man sikker på at ingen ting sklir, samme om strømpespennene går opp eller stayupstrikken sklir. Catzy
kitekatt Skrevet 3. desember 2005 #13 Skrevet 3. desember 2005 Jeg tenker at er kvaliteten bra nok til at jegvil bruke de ellers, er de bra nok til bryllupet også Kjøp deg et par fra HM og Lindex og prøvegå de begge. Man trenger alltids to par om du liker begge to bruker ofte stay-ups (hater tynne strømpebukser under buksene mine) når det er kaldt, og HM sine er kjempebra synes jeg. De med bred blondekant. Har selv lagret opp 2 par fra HM ogs kal titte litt mer, for jeg har enda ikke sett fargen på de sammen med kjolen. Kjolen er Ivory, og trømpene er naturhvite. Gjenstår å se om de passer sammen jeg har stort forbruk, så gjør ingenting om jeg lagrer opp litt uansett Fikk også med meg noen fra kristins Brudesalong når jeg kjøpte kjolen (hun jeg kjøpte kjolen av hadde ikke brukt de) de er i ivory, men helt ærlig syntes jeg det var så mye blonder og dill på stay- upsa at jeg er usikker på om jeg synes de er pene.
kitekatt Skrevet 3. desember 2005 #14 Skrevet 3. desember 2005 Jeg tenker at er kvaliteten bra nok til at jegvil bruke de ellers, er de bra nok til bryllupet også Kjøp deg et par fra HM og Lindex og prøvegå de begge. Man trenger alltids to par om du liker begge to bruker ofte stay-ups (hater tynne strømpebukser under buksene mine) når det er kaldt, og HM sine er kjempebra synes jeg. De med bred blondekant. Har selv lagret opp 2 par fra HM (på salg) og skal titte litt mer, for jeg har enda ikke sett fargen på de sammen med kjolen. Kjolen er Ivory, og trømpene er naturhvite. Gjenstår å se om de passer sammen. Kjolen henger hos mamma jeg har stort forbruk, så gjør ingenting om jeg lagrer opp litt uansett. Fikk også med meg noen fra kristins Brudesalong når jeg kjøpte kjolen (hun jeg kjøpte kjolen av hadde ikke brukt de) de er i ivory, men helt ærlig syntes jeg det var så mye blonder og dill på stay- upsa at jeg er usikker på om jeg synes de er pene. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå