Mazarini Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Er det vanlig at helt rent vann fra springen (og dusjen) svir i øynene? At man ikke klarer å bare «blunke bort» vannet i øynene, men at føler man må gni seg i øynene for å få bort svien og vannet? Ser mange som bader/svømmer, og når de kommer opp med hodet så bare åpner de øynene. Hos meg svir vannet fra springen innmari, og heller ikke i basseng klarer jeg å bare åpne øynene. Er det bare meg som er sart eller noe, eller er det helt vanlig å måtte gni vannet ut av øynene?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Jeg synes vann i øynene er veldig ubehagelig, så jeg dusjer f.eks. alltid med hånddusj. Orker ikke å få vannet nedover hodet og ansiktet pga. øynene. Jeg bruker kontaktlinser, det har kanskje noe med det å gjøre? Gjør du? Anonymkode: ec2d6...55e
Mazarini Skrevet 11. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes vann i øynene er veldig ubehagelig, så jeg dusjer f.eks. alltid med hånddusj. Orker ikke å få vannet nedover hodet og ansiktet pga. øynene. Jeg bruker kontaktlinser, det har kanskje noe med det å gjøre? Gjør du? Anonymkode: ec2d6...55e Nope, bruker ikke linser. Har hørt andre som bruker linser si at det svir «men det er jo fordi jeg bruker linser». Men jeg bruker ikke linser, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå