AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg tror det er håpløst. Jeg er dame på 46 år. Har et forhold som ikke fungerer slik jeg ønsket. Han vil verken ha sex eller gifte seg. Og han bruker lite tid sammen med meg. Han skylder på kultur, og at han jobber mye. Tenker faktisk på å forlate han. Men vil jeg noensinne finne en ny kjæreste som lever opp til mine håp i min alder? Drømmer jeg for stort nå? Anonymkode: 1a93b...17a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Hva slags svar vil du ha? Jeg aner ikke hvordan du ser ut om du sikter for høyt eller lavt, om du har noe å by på selv eller eller eller... Men det går sikkert bra. Anonymkode: 04fb0...b05
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Du tror virkelig at vi skal kunne gjette oss frem til dette? Anonymkode: 3fb52...02b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Det er selvsagt mulig, og uansett så er det vel bedre å være single enn i et forhold som ikke gir deg noe eller du føler deg prioritert i? Jeg skal i bryllup til ei venninne neste helg, hun er 55 år og møtte sin utkårede på nett. Etter å ha latt seg behandle dårlig av menn i noen år har hun nå funnet seg en kjernekar! ❤️ Anonymkode: 7aa09...701 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 ikke vær redd for å være alene! Hvis du ikke får noe ut av forholdet er det vel ikke noe vits i å bli værende. Du skal ikke la det avhenge av frykten for å ikke finne en annen mann i rundt neste sving. Anonymkode: 3c9f1...a38 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er selvsagt mulig, og uansett så er det vel bedre å være single enn i et forhold som ikke gir deg noe eller du føler deg prioritert i? Jeg skal i bryllup til ei venninne neste helg, hun er 55 år og møtte sin utkårede på nett. Etter å ha latt seg behandle dårlig av menn i noen år har hun nå funnet seg en kjernekar! ❤️ Anonymkode: 7aa09...701 Det er sant. Bedre å være alene enn å være ulykkelig i et forhold som ikke gir meg det jeg ønsker. Anonymkode: 1a93b...17a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Annen kultur? Er det stor forskjell i deres kultur? I så fall har du det bedre alene. Jeg er over 50 og ja tror det er mulig å finne ny kjæreste. Er du desperat nok og er lav nok i krava er det nok ikke noe problem men jeg orker ikke det. Jeg gidder ikke være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Da skal de tilføre mitt liv noe positivt og ikke noe negativt. Samtidig er jeg vant til å klare meg selv så slik sett trenger jeg ingen mann. Men selvsagt møter jeg mr right så sier jeg ikke nei takk. Men noe giftemål er out of question for meg. Er for gammel. Ikke godta å være i ett ulykkelig forhold. Du har bare 1 liv det må nytes mest mulig og man trenger ikke en mann for å være lykkelig. Anonymkode: 8b0aa...db1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Om dere ikke har sex, OG treffes sjelden, så er vel ikke dette en kjæreste uansett? Anonymkode: f5e2c...88c
Engel Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Javisst er det mulig, men det er ikke nødvendigvis enkelt. Jeg er 45 år og har flere venninner som er rundt min alder som er eller har vært single. Noen er i nye, varige forhold, andre som meg selv har ikke funnet den gode matchen ennå. Noen er single type 5 min, noen er single i årevis. Må jo si for min egen del så går det også mye på at jeg ikke gidder gå inn i et forhold med mindre det virkelig er bra. Jeg er mye mer kresen nå enn når jeg var ung, og det er jo på godt og vondt det. Jeg ville nok tenkt meg om hvis eneste grunnen til å gå fra nåværende kjæreste er at du vil ha noe bedre. Men hvis du tenker at du ville fått det bedre også som singel så ville jeg ikke nølt. I alle fall hvis det ikke er barn i bildet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå