AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg kjøpte for 1 måned siden et tv2 abonnement med inkludert disney+ Nå vil jeg kvitte meg med tv2 men beholde disney+. Mister jeg disney+ når jeg avslutter tv2 abonnementet eller er det separat? Anonymkode: f8ce9...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 11. september 2022 #2 Del Skrevet 11. september 2022 Klart du kan ha Disney uten tv2, bare å tegne nytt abonnement på Disney+ det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. september 2022 #3 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg kjøpte for 1 måned siden et tv2 abonnement med inkludert disney+ Nå vil jeg kvitte meg med tv2 men beholde disney+. Mister jeg disney+ når jeg avslutter tv2 abonnementet eller er det separat? Anonymkode: f8ce9...554 Du mister den tilgangen du har nå hvis du sier opp TV2-play - men Disney+ er en egen strømmetjeneste, så du kan opprette et abonnement der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Del Skrevet 11. september 2022 Takk for svar dere! Anonymkode: f8ce9...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå