AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Hvis jeg blir skikkelig stressa og overveldet så får jeg stressanfall. da ser jeg uklart, klarer ikke tenke klart, blir helt svimmel. Virker som kroppen rett og slett slutter å fungere og jeg klarer ikke «skjerpe meg» igjen. Da går jeg i ei slik hjernetåke i flere timer/resten av dagen, og er som en robot på autopilot og klarer ikke være tilstede. er det noen som har det slik og som har teknikker for hvordan man skal klare å roe seg ned/komme seg ut av det? typisk er at dette skjer på «store dager» med mye stress, og jeg klarer aldri å nyte disse dagene. jeg gifter meg i oktober og er veldig redd for å bli slik på bryllupsdagen min så jeg ikke klarer å være til stede og nye dagen Anonymkode: 018ca...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Hei:) Dette høres egentlig ut som angst spør du meg. Kanskje det kunne vært lurt å snakket med en fagperson om dette? Jeg fikk lignende angst-anfall og fordi jeg ikke var redd, men hadde en ubehagelig kroppslig reaksjon skjønte jeg ikke først at det var angst. Nå har jeg fått hjelp og kjenner bedre tegnene før anfallene oppstår. Det å vite hva det er, og kunne kjenne det igjen har hjulpet mye. Nå skjer det mye sjeldnere. Grattis med giftemål❤️ Dette årner seg🥰 Anonymkode: 49253...bf0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei:) Dette høres egentlig ut som angst spør du meg. Kanskje det kunne vært lurt å snakket med en fagperson om dette? Jeg fikk lignende angst-anfall og fordi jeg ikke var redd, men hadde en ubehagelig kroppslig reaksjon skjønte jeg ikke først at det var angst. Nå har jeg fått hjelp og kjenner bedre tegnene før anfallene oppstår. Det å vite hva det er, og kunne kjenne det igjen har hjulpet mye. Nå skjer det mye sjeldnere. Grattis med giftemål❤️ Dette årner seg🥰 Anonymkode: 49253...bf0 Tusen takk for svar:) skal sjekke det opp! er ikke frykt inn i bildet men stress og at jeg blir overveldet, begeret rinner over. men kanskje det skaper en angst-reaksjon i kroppen ja❤️ Anonymkode: 018ca...b4f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Under stresset ligger det som oftest en bekymring. Bekymringer om at dagen ikke skal bli bra nok (for andre eller for deg?), Bekymringer for små eller store ting. Selvfølelsen er gjerne ikke så god, kanske til daglig men ikke når de store dagene kommer som må være litt ekstra. Anonymkode: cdfdc...9c3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tusen takk for svar:) skal sjekke det opp! er ikke frykt inn i bildet men stress og at jeg blir overveldet, begeret rinner over. men kanskje det skaper en angst-reaksjon i kroppen ja❤️ Anonymkode: 018ca...b4f Ja, det er som om kroppen lever sitt eget liv ved et angstanfall. Helt uten at det er noe redsel, men bare kroppslig stress. ❤️ Anonymkode: 4d210...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå