Gå til innhold

Angrer på å introdusere 2 venninner av meg? Flere som gjør eller bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er flott av vennene mine å komme overens men alltid den små tanken på hodet at jeg blir redd for at bestevenninnen min har mer kjemi med mine andre venninner og blir bedre venner med dem en meg på en måte «ny» bestis, har hendt med meg før da jeg har introdusert venner til hverandre og plutselig henger dem alene og glemmer meg ut.. eller at de ikke har tid for de skal henge med hverandre :( pleier av og til å ha den gjengen og den gjengen og noen venninner jeg treffer alene. 
Og verste fall er vis jeg kommer i krangel med en av dem så er jo det kjempe dritt!! At de ikke vil føle de ikke vil støtte eller velge di sie..

har dere angret på å introdusere vennskap?

Anonymkode: ca403...bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh nei.

Er du så redd for å miste venninner så tror jeg du må ta et lite oppgjør med deg selv. Dette kan umulig være bra for den mentale helsa di. 

Anonymkode: 6b63d...395

Skrevet

En gang, da jeg var yngre. De endte opp med å henge med hverandre istedenfor med meg. Det var sårt. 

Anonymkode: e9b41...222

Skrevet

Jeg har aldri gått i den fellen ved å introdusere venner ovenfor andre venner, fordi jeg vet hva det fører til. 

Anonymkode: 4b5c9...c7e

Skrevet

Synes det er kjempefint når venninner kommer overens. Da sparer jeg tid(jeg trenger mye alenetid), kan for eksempel ha vinkveld med to om gangen. Eller gå tur med to. 

Det kjipeste jeg vet er når venninner av meg «ikke liker» andre venninner jeg har. Det er aldri noen god grunn for det heller, bare pjatt. 

Skrevet

Om dette er en gjennomgående greie er du vel en kjedelig person da! Evt en dårlig venn.

Anonymkode: ea479...504

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri gått i den fellen ved å introdusere venner ovenfor andre venner, fordi jeg vet hva det fører til. 

Anonymkode: 4b5c9...c7e

Fører til at de henger uten deg, og vis du krangler med en av de så vil ikke den ene velge side eller plutselig har blitt kjempe bestiss at de velger deg ut etter en krangel pga de har blitt bedre venner, eller at du blir tredje jul.. synes er trist me slikt

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om dette er en gjennomgående greie er du vel en kjedelig person da! Evt en dårlig venn.

Anonymkode: ea479...504

Man har jo da forskjellige gruppe venner? Jeg blir jo selv ikke introdusert til fleste av mine venner’s venner, hvorfor og hvorfor skal de det?  Jeg har mine egne og pleier aldri å ha fest hjemme hos meg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...