Gå til innhold

Skal leie leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hva jeg skal spørre om når jeg ringer på annonser? kommer ikke på noe... annet enn å avtale visning. men hadde vært greit å unngå 100 visninger på uaktuelle leiligheter liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris

Beligenhet

møbler - umøblert

kjellerleilighet eller loftleilighet

hva er inkludert i prisen

hva må betales utenom

størrelse på leiligheten

hvor mange rom

parkering

uteplass

kort eller lang vei til buss

Skrevet

Oppvarming!!!!! Dritviktig, prøv å finne en med sentralfyr - så slipper du skyhøye strømregninger i vinter

Skrevet

Til det med butikk; om noe er døgnåpent, ala 7/11 eller noe. Det er det ikke her jeg bor, og det irriterer meg veldig

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Til det med butikk; om noe er døgnåpent, ala 7/11 eller noe. Det er det ikke her jeg bor, og det irriterer meg veldig

Det er vel smak og behag. Jeg vil helst ikke ha noe døgnåpent i nærheten, det blir så innmari dyrt...

Skrevet

Samme her, det er kjempekjekt.

Skrevet
Det er vel smak og behag. Jeg vil helst ikke ha noe døgnåpent i nærheten, det blir så innmari dyrt...

Forsåvidt et like godt poeng. :ler:

Skrevet

:ler: Joda - men når sjokoladelysten tar helt overhånd så er ikke jeg så hypp på å gå til Majorstuen klokken tre om natten ;)

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)
:ler: Joda - men når sjokoladelysten tar helt overhånd så er ikke jeg så hypp på å gå til Majorstuen klokken tre om natten ;)

Så lenge du bor i Oslo er det ikke synd på deg. Her jeg bor er det 12 kilometer til nærmeste døgnåpne bensinstasjon... ;)

Endret av Varg-Menja
Skrevet
Så lenge du bor i Oslo er det ikke synd på deg. Her jeg bor er det 12 kilometer til nærmeste døgnåpne bensinstasjon...  ;)

Jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå til kiosken om den ikke ligger innen 5 minutters rekkevidde. Det er veldig gunstig. :ler:

Sorry avsporing. Men som du ser, trådstarter, er dette noe du for all del ikke må glemme å spørre om. ;)

Skrevet
Jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå til kiosken om den ikke ligger innen 5 minutters rekkevidde. Det er veldig gunstig.  :ler:

Sorry avsporing. Men som du ser, trådstarter, er dette noe du for all del ikke må glemme å spørre om.  ;)

:ler: Kjenner til den... Jeg har en kiosk som stenger ti eller elleve eller noe 5 minutter unna, men å går valgte jeg heller å prøve å ringe opp Peppes på nytt (hadde bestilt pizza) for å be de ta med nachos også, for jeg gadd ikke å gå ned for å kjøpe potetgull ;)

Skrevet
Kjenner til den... Jeg har en kiosk som stenger ti eller elleve eller noe 5 minutter unna, men å går valgte jeg heller å prøve å ringe opp Peppes på nytt (hadde bestilt pizza) for å be de ta med nachos også, for jeg gadd ikke å gå ned for å kjøpe potetgull

Godt det ikke bare er meg. :ler:

Skrevet

Tusen takk for masse bra forslag!! Jeg har skrevet en liste nå :) Thanx!!!

Skrevet
Tusen takk for masse bra forslag!! Jeg har skrevet en liste nå :) Thanx!!!

Det var meg som var trådstarter :rodme:

Skrevet (endret)

Etter noen dårlige erfaringer ville jeg lagt vekt på om husvert skal bo i samme hus, og om de i så fall virker greie å ha med å gjøre. Det kan være riktig ille å bo i hus med folk man leier av om de er noen man overhodet ikke kommer overens med.

Endret av Violetta
Gjest tidligere leieboer
Skrevet

Da jeg leide, ble jeg ganske flink til å spørre mye på tlf. Var lei av bortkastede visningsturer.

F.eks. om det var plass til vaskemaskin på badet (veldig mange steder er det ikke det). Om det var plass til mitt høye frys/kjøleskap på kjøkkenet. Om det var parkering. Egen inngang. Hvor mange klesskap. Hvor stor skapplass på kjøkkenet.

Men du må nesten skrive ned hva som er viktig for deg, og så spørre deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...