Silisium Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 (endret) Hei! Jeg trodde eggløsning var i går, pga økning i temp idag og at eggløsningsslimet hadde avtatt. Uten å tenke så altfor mye over det, tok jeg wild yam tidligere idag. Har hatt blinkende smiley i tre dager og trodd jeg misset Lh-økningen. Men - like etter wild yam var tatt, tok jeg ny eggløsningstest og der var det fast smiley nå. Vil jeg ikke få eggløsning nå? (De sier jo at Wild yam vil kunne hindre eggløsning dersom det tas før EL) Vi la inn aksjer i går kveld 😄 stresser litt nå, for vil så gjerne at det klaffer snart.. Er løpet kjørt for oss denne PP? Endret 11. september 2022 av Silisium
Laura80 Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Joda det vil du, siden eltest ble positiv. Går helt fint.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Det går fint. Anonymkode: d7a42...1e2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Det går helt fint, siden wildyam ikke har effekt uansett Anonymkode: afec8...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå