Gå til innhold

Hva feiler deg meg?? Stappet i meg tre store muffins.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på slanker’n etter å ha fått opp mye under covid. Har gått ned 7-8kg siden i sommer og har bare 10kg igjen til normalvektig. Så i dag….klarte jeg gå på butikken og kjøpte 3(!) Aunt mabel muffins og stapper i meg alle på 2t. Så nå sitter jeg her da. Stappmett, kvalm og full av dårlig samvittighet. Er som hjernen min får helt hikke innemellom og gjør idiotiske ting.

Anonymkode: 953bb...b24

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er på slanker’n etter å ha fått opp mye under covid. Har gått ned 7-8kg siden i sommer og har bare 10kg igjen til normalvektig. Så i dag….klarte jeg gå på butikken og kjøpte 3(!) Aunt mabel muffins og stapper i meg alle på 2t. Så nå sitter jeg her da. Stappmett, kvalm og full av dårlig samvittighet. Er som hjernen min får helt hikke innemellom og gjør idiotiske ting.

Ikke klarer jeg skrive rett heller🙈😅🙈 Beklager alle skrivefeil, gikk litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn som skjer når man ligger i kaloriunderskudd over tid. Plutselig roper kroppen så høyt at den vil ha mer, at det er umulig å overse. Jeg tenker at man kan gi kroppen det den roper etter, hvis det skjer en gang iblant. Jeg har gått ned 30 kilo, og har hatt mange sånne dager. Noen ganger flere dager etter hverandre også, og noen dager endte jeg på 3500 kcal. Spis deg god og mett, ikke angre, og fortsett på det gode sporet neste dag/så fort du klarer. Ingenting er ødelagt! 

Endret av Soleil70
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (24 minutter siden):

Det er sånn som skjer når man ligger i kaloriunderskudd over tid. Plutselig roper kroppen så høyt at den vil ha mer, at det er umulig å overse. Jeg tenker at man kan gi kroppen det den roper etter, hvis det skjer en gang iblant. Jeg har gått ned 30 kilo, og har hatt mange sånne dager. Noen ganger flere dager etter hverandre også, og noen dager endte jeg på 3500 kcal. Spis deg god og mett, ikke angre, og fortsett på det gode sporet neste dag/så fort du klarer. Ingenting er ødelagt! 

Takk:-) Og så flink du har vært.

Jeg får fortsette i det samme gode sporet i morgen. «Positive» er vel at nå er jeg så kvalm at ikke klarer spise mer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skikkelig krise.

Kan dette skyldes voldelige og narsissistiske foreldre?

Anonymkode: 07481...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist er spist, og gjort er gjort! 😄 Blir noen sånne sprekk når man er på diett, og du har vært kjempeflink! Ingen skade skjedd heller, og i morgen går du videre 😊

Anonymkode: f73e2...530

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diagnosen kalles nytteløst godtesykis. Det skjer fra tid til annen. Ingen fare så lenge du ikke mater infeksjonen alt for ofte.

Anonymkode: da729...ddd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Diagnosen kalles nytteløst godtesykis. Det skjer fra tid til annen. Ingen fare så lenge du ikke mater infeksjonen alt for ofte.

Anonymkode: da729...ddd

Du har åpenbart dine egne "infeksjoner" og diagnoser å ta deg av. Gå et annet sted.

Anonymkode: f73e2...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene 💙 det er mange av oss som har gått på en slik smell. Og vi alle tenker «hvorfor gjorde jeg dette?!». 

Det aller viktigste du kan gjøre nå, er å fortsette med det du har gjort frem til nå.

3 slike muffins mener jeg er rundt ~1200 kcal. Jeg skriver det for du skal vite at 1 kg = 7000kcal. Det er mange tomme kalorier du har fått i det, og vannvekt vil du nok oppleve som et resultat av utskeielsen. Men det er bare en liten brøkdel av hva 1 kg faktisk er. Dette er bare en ytterst liten smell.

Fortsett med den fantastiske jobben du har gjort 💪🏻 Dette klarer du 💪🏻

Anonymkode: 7401c...252

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint. Berre ikkje gjer det imorgon. 

Hatt sånne dagar også, gått ned 13 kilo. 

Anonymkode: c57cf...894

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh jeg har hatt en krise helg.

Spist 4 (!!) liter is, og en pose smash. I tillegg til vanlig mat som det også ble altfor mye av. At det går an.

Og jeg har fortsatt lyst på is! 

Anonymkode: d6848...88e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Åh jeg har hatt en krise helg.

Spist 4 (!!) liter is, og en pose smash. I tillegg til vanlig mat som det også ble altfor mye av. At det går an.

Og jeg har fortsatt lyst på is! 

Anonymkode: d6848...88e

Haha, da er vi to😅 Bedre lykke i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er ikke alene 💙 det er mange av oss som har gått på en slik smell. Og vi alle tenker «hvorfor gjorde jeg dette?!». 

Det aller viktigste du kan gjøre nå, er å fortsette med det du har gjort frem til nå.

3 slike muffins mener jeg er rundt ~1200 kcal. Jeg skriver det for du skal vite at 1 kg = 7000kcal. Det er mange tomme kalorier du har fått i det, og vannvekt vil du nok oppleve som et resultat av utskeielsen. Men det er bare en liten brøkdel av hva 1 kg faktisk er. Dette er bare en ytterst liten smell.

Fortsett med den fantastiske jobben du har gjort 💪🏻 Dette klarer du 💪🏻

Anonymkode: 7401c...252

Takk.-) Ja, vet at 1kg er 7700kcl. Og det ble med de muffinsene i dag, ikke spist noe annet enn litt blåbær i tillegg. Så sånn sett ikke så krise når dagen er omme. Men nå er jeg sulten igjen🙈

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da er vi to. Jeg har stappet i meg 100 gram sjokolade, er mett men ikke på en god måte, og har dårlig samvittighet. Glad jeg ikke er alene, i hvert fall. 😅

Anonymkode: ce9ae...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vel, da er vi to. Jeg har stappet i meg 100 gram sjokolade, er mett men ikke på en god måte, og har dårlig samvittighet. Glad jeg ikke er alene, i hvert fall. 😅

Anonymkode: ce9ae...2f8

😅😅😅

Men i dag har jeg vært flink☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 17.33):

Har du sjekket at du ikke har fått blå pels? 

cookie-monster-sesame-street.gif

Anonymkode: 266a3...c0f

Hvor fant du det bildet av meg?! :flau:

Anonymkode: fbd54...567

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...