AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Er det noe man bør ha i backup? Jeg hadde men betalte inn det jeg skyldte og avsluttet det på grunn av dårlig selvkontroll. Senere hvis jeg skal på en utenlandsreise, kan jeg bestille nytt og så betale inn alt og avslutte det når jeg kommer hjem? Er det noe man kan gjøre gang på gang? Bestille til et formål og så avslutte det? Anonymkode: 4cfc8...1af
Gjest ChiLee Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Man kan få kredittkort som er gavekort også. Så da kan du kjøpe et sånt til deg selv. Da har du en gitt sum og et kort du kan kaste etterpå? Om jeg skjønte deg riktig, da 😊
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 ChiLee skrev (Akkurat nå): Man kan få kredittkort som er gavekort også. Så da kan du kjøpe et sånt til deg selv. Da har du en gitt sum og et kort du kan kaste etterpå? Om jeg skjønte deg riktig, da 😊 Ja du skjønte riktig 😊 Anonymkode: 4cfc8...1af
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 15.25): Er det noe man bør ha i backup? Jeg hadde men betalte inn det jeg skyldte og avsluttet det på grunn av dårlig selvkontroll. Senere hvis jeg skal på en utenlandsreise, kan jeg bestille nytt og så betale inn alt og avslutte det når jeg kommer hjem? Er det noe man kan gjøre gang på gang? Bestille til et formål og så avslutte det? Anonymkode: 4cfc8...1af Du kan jo ha kredittkortet uten å bruke det da. Jeg har flere kredittkort jeg ikke bruker. Anonymkode: 57b83...4c2
Toyah Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Jeg har ikke. Har heller aldri hatt behov for det.
Grüner Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 ChiLee skrev (På 11.9.2022 den 15.29): Man kan få kredittkort som er gavekort også. Så da kan du kjøpe et sånt til deg selv. Da har du en gitt sum og et kort du kan kaste etterpå? Om jeg skjønte deg riktig, da 😊 Det er ikke et kredittkort!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Bruker kun kredittkort. Har fem ulike. Utnytter rabatter og kickbacks, og har aldri betalt for sent. Sparer titusener på dette i året. Og de gode forsikringsordningene, selvfølgelig. Har flere jeg ikke bruker i perioder. Det er jo bare å legge det bort? Eller blir det også for vanskelig for deg? Anonymkode: 56b38...c7f 1
Grüner Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Toyah skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke. Har heller aldri hatt behov for det. Det er veldig kjekt med kredittkort når en skal bestille flyreiser o.l., for da har du avbestillingsforsikring inkludert. Det har du ikke med debetkort.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 Jeg har ikke kredittkort, men har en kredittkonto som jeg kan overføre penger til kontoen min. Anonymkode: cc5b9...ef0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 Kjenner mange som har og mange som ikke har. Skal du kjøpe mye på nett, særlig fra utlandet, få deg kredittkort. Samme om du reiser en del, da er det bedre å bli frastjålet kredittkort enn debit kort. Har du dårlig impulskontroll, roter med regninger og økonomi; styr unna. Aldri kjøp noe på kreditt du ikke kan betale tilbake omgående! Jeg har en egen konto med maksbeløpet til kredittkortet mitt stående for å være helt sikker. Sparer mye på det, har to, ett som lar meg spare poeng med et flyselskap (gratis reise de siste 2 feriene), og rabatt på bensin og div på det andre. Anonymkode: 7409d...086 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå