Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ble slutt mellom meg og eksen for 1 måned siden etter å ha vært sammen i 3 år, flyttet ut for 3 uker siden. Vi har kontakt nesten daglig, Han sa da at han ikke har følelser, romantisk og ikke vil ha et forhold. Men at han vil være venn og ha kontakt. Har ingen problem med å være venn med han og snakke med han daglig. Møtte han rett etter at jeg flyttet ut, da virket han kald og i dårlig humør. En stund etterpå møttes vi igjen, følte da at vi hadde kjemi og at det er gnist der, da det var småerting og fikk klem av han når han kom og dro. Spurte han etter det møtet om han kunne tenkt seg å prøve igjen, men fikk et nei og at han ville være alene da også. 
Fikk en snap av han plutselig der han var å trente, tror ikke den ble sendt til noen andre. 

Faren ble nettopp syk og innlagt på sykehus. Snakket med han når jeg fikk vite det, jeg sa at jeg der for han og at han kan snakke med meg, ringe meg og sende melding når han vil. 

Han var innom for å handle når jeg var på jobb etter det med faren, da hadde vi ikke sett hverandre på nesten to uker. Var veldig godt å se han, han var litt fnisete og man kunne se at han ble glad for å se meg. I det han skulle sette seg i bilen fikk jeg ordentlig blikk kontakt med han. Merket at det var noe der med en gang, han spurte hvordan det gikk og bryr seg om meg. Men nå svarer han ikke på meldinger eller når jeg ringer, vet at han er litt opptatt. Føler bare jeg mister han mer og mer. Har gitt han tid og space, har ikke maset på han

Har gått ordentlig i meg selv, jobbet med meg selv og innsett hva jeg har gjort feil. Det vet jeg at han også har gjort. Ting er annerledes og bedre nå

Jeg vet at han er den jeg vil tilbringe resten av livet mitt med.

Må jeg gi han tid? La han komme til meg? Virker det som om han vil være mer enn venner? Har kommet meg en god del videre, fått ny jobb og gjort nye ting. Så har ikke gått å ventet på han. 

I begynnelsen visste han veldig godt at han bare vil være venner, nå er det blandende signaler. 

Anonymkode: 9cf6c...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke hans the one. Ikke kast bort tiden din på følelser som aldri blir gjengjeldt

Anonymkode: bd1fd...0e0

• Liker 1
Skrevet

Her må du stole på det han sier. Han er ikke interessert i et romantisk forhold med deg.
Vanligvis veier handling tyngre enn ord, men når det han sier innebærer en risiko for ham, så er det en sannhet.
Vær glad at han er ærlig og kom deg videre. Jo før jo bedre. Ikke gi deg selv forhåpninger her. Han vil ikke

Anonymkode: 4dc49...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...