Gå til innhold

Hvor mye sparer du hver måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Hvor mye sparer du?

-Hvorfor/hva sparer du til?

-Hvor mye tjener du?

- Hvor mye har du igjen hver måned etter faste utgifter er betalt (sparing ikke inkl.)

-Hvilken familie/sivilstatus har du?

Anonymkode: 79086...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7500.

Sparer til større bolig + FIRE.

Tjener mellom 550 000-600 000.

Legger av 8000 til forbruk og mat. Men overfører penger til diverse poster, som bil, aktivitet, gavekonto, etc. Rundt 4000,-

vi er to voksne og to barn.

Anonymkode: a5ba8...b90

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

-Hvor mye sparer du? Ikke noe fast beløp, sparer det som blir til overs. I snitt kr. 15 000,- per mnd så langt i år.

-Hvorfor/hva sparer du til? Ny bil en gang i fremtiden, ellers ikke noe bestemt.

-Hvor mye tjener du? I overkant av kr. 600 000,-.

- Hvor mye har du igjen hver måned etter faste utgifter er betalt (sparing ikke inkl.) Varierer. Noen faste utgifter hver mnd, mens andre er en eller to ganger i året. Men ca. kr. 25 000,-.

-Hvilken familie/sivilstatus har du? Enslig.

Anonymkode: b9a3d...85d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

-Hvor mye sparer du?

-Hvorfor/hva sparer du til?

-Hvor mye tjener du?

- Hvor mye har du igjen hver måned etter faste utgifter er betalt (sparing ikke inkl.)

-Hvilken familie/sivilstatus har du?

Sparer 40% av inntekten:

15%  langsiktig sparing i fond

20% på sparekontoen, det er en blanding av buffer og om den ikke brukes i løpet av året så betaler jeg alt over 50.000 inn på boliglånet 

Og så setter jeg 5% på  "shoppingkontoen" min, den som må knertes litt av hvis jeg shopper litt mye en måned....

pluss at barnetrygden settes på en feriekonto og betaler sommerferien (som da er ganske kortsiktig, og er det da sparing?)

Tjener ganske så bra, jobber mye og har mye ansvar...

Har ca 20% igjen av inntekten til fri disposisjon etter at jeg har satt 40% til sparing og 40% til faste utgifter inkl mat. Er samboer med tre felles tenåringer...

Endret av Summeer
Skrevet

10k. 

Anonymkode: ef359...40d

Skrevet

0,-

Anonymkode: 79b15...858

Skrevet

Min lønn; sparer 6000 i mnd til konfirmasjonen til gutten. pluss 1000 kr i fond.

mannen: 2000 i fond på seg selv og barna. 

Anonymkode: 8ae58...6de

Skrevet

Jeg sparer 47000 kr pr måned. Utbetalt 92000 kr i måneden inkludert barnebidrag og dobbel barnetrygd. Sparer ikke til noe spesielt.

Anonymkode: 857ae...c38

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg sparer 47000 kr pr måned. Utbetalt 92000 kr i måneden inkludert barnebidrag og dobbel barnetrygd. Sparer ikke til noe spesielt.

Anonymkode: 857ae...c38

Hva jobber du med?

Anonymkode: 8ae58...6de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...