AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Enten bakfra, eller med et oppblåst smile-emoji over ansiktet. Dette er tydeligvis den nye greia. Hva f.... er greia? Har sett ryggen og bakhodet eller "avkappa" hode på mange barn lenge nå, og det ser bare ufattelig latterlig ut. Kan du ikke gjøre det ordentlig, eller bare la være? Anonymkode: 754e1...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 👏🏼👏🏼👏🏼 Flinke foreldre!!! Anonymkode: f6f48...ac3 4
Daria Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Bakfra kan være fine bilder. Emojiene ser bare latterlig ut, hva er poenget med å legge dem ut da? Se, jeg har barn, og det er veldlig viktig for meg å vise dem fram, men det er også viktig for meg å vise at jeg har lest om nettvett... 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Jeg syns det er flott at barn får bestemme selv. Men da tenker jeg at det ser bare dumt ut å legge ut bilde i det hele tatt med den emojien foran, altså hvorfor legge det ut i det hele tatt? Anonymkode: f469e...a0b
Veggdyret Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Jeg har lagt ut bakfra-bilder i snart 10 år jeg. Det er jo like stemningsfylt som ansiktsbilder. Legger ut et bilde eller to i året av ungene på skogtur og sånt. Synes det er veldig koselig å se andres barn-på-tur-bilder også, selv om ikke ansiktet synes. De smileyene som klistres på ansiktet kan jeg bare huske å ha sett i salgsanonser der fokuset uansett skal være klærne som skal selges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå