AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Vurderer Volvat. Noen som har erfaringer? Det er enten Volvat eller Aleris. Mye smerter? Fornøyd med resultatet? Anonymkode: a5da5...456
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Smerter ved bedøvelsen, og samme dag/kveld. Ikke vondt etterpå, men stingene klør. Og det er press i huden rundt øyet gr hevelse. Er på dag 3, og det ser greit ut. Bruker salve, kalde omslag og vasker med sterilt vann. Er spent på hvordan det ser ut om 2-3 mnd. Anonymkode: 9d09c...2c0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Smerter ved bedøvelsen, og samme dag/kveld. Ikke vondt etterpå, men stingene klør. Og det er press i huden rundt øyet gr hevelse. Er på dag 3, og det ser greit ut. Bruker salve, kalde omslag og vasker med sterilt vann. Er spent på hvordan det ser ut om 2-3 mnd. Anonymkode: 9d09c...2c0 Hvor ble du operert? Anonymkode: a5da5...456
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Jeg hovnet skikkelig opp etter noen dager. Men er veldig fornøyd med resultatet. Hadde ikke mye smerter Anonymkode: 482de...475
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Dr. Isern på Volvat Stokkan Anonymkode: 43557...2ff
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Kjenner to som har gjort det , ikke i Trondheim. Men begge er fornøyd med resultatet og sier at det ikke var vondt i det hele tatt! Det så ille ut de første dagene, besøkte hun ene og hun var helt opphovnet og blå og kunne ikke se måtte bare ligge på sofa med ismaske på øynene. Eneste negative jeg har hørt er at hun ene har opplevd å få veldig tørre øyne selv flere år etter operasjonen, hun sier det er pga operasjonen og at hun ikke får knipet øynene ordentlig sammen når hun sover men er ellers fornøyd med resultatet. Arrene synes ikke og jeg vurderer samme operasjon selv Anonymkode: 2b818...7f3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Takk, for tilbakemeldinger, folkens! Anonymkode: a5da5...456
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Har gjort det i trheim,ikke vondt,men hoven,kløe og så forslått ut uker etterpå. Og i dag,6år senere..synlige og stygge arr. skal ikke si høyt hvor jeg var,men kan si så mye at det ikke var volvat. Anonymkode: 1d22c...31c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har gjort det i trheim,ikke vondt,men hoven,kløe og så forslått ut uker etterpå. Og i dag,6år senere..synlige og stygge arr. skal ikke si høyt hvor jeg var,men kan si så mye at det ikke var volvat. Anonymkode: 1d22c...31c Aleris? Anonymkode: c9705...afe
Million Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 (endret) Jeg har operert øyelokkene hos Aleris i Oslo. Ikke noen problemer. Ble ikke hoven en gang, og ingen "blåveis" eller blodutredelser etterpå, som jeg leser enkelte kan få i etterkant. Smerter hadde jeg ikke. Det sved i operasjonssåret et par døgn, særlig ett døgn etter inngrepet. Men smerter? Nei, det vil jeg ikke si det var. Fulgte rådet til kirurgen, og kjøpte en sånn "plast-kjølebrille" til å legge i fryseren på apoteket. Den blir så kald, og da tar man den ut og legger på øynene for å forebygge eller dempe hevelser. Jeg brukte den noe i starten da det lindret svien litt, men ellers ikke. Arrene tok sin tid før de gikk vekk hos meg (jeg har hud som lett får arr). Det venstre øyet forsvant arret etter ca fem måneder. Det andre øyet tok det 11 måneder før arret ble usynlig på. Men pga stedet operasjonssåret er lokalisert, så arrene egentlig bare ut som en naturlig fold i øyet, så det var ikke påfallende eller veldig skjemmende. Endret 13. september 2022 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå