Gå til innhold

Fra fantasi til virkelighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker være en fantasi for mange om å ha sex med noen som en del yngre/eldre enn seg selv. Unge jenter som fantaserer om faren til venninner og unge gutter som tenner på mora til venner osv... Fantasiene går helt sikkert også andre veien. 

Er det noen som har levd dette ut i virkeligheten? 

Hva tenker dere om det i ettertid?

Anonymkode: 42762...b9f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå med en mann nærmere 40 når jeg var par og tjue. Nå er jeg snart på hans alder og syns det var grisete og uansvarlig av han å gå med på 

Anonymkode: 5880c...cd3

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke noe fantasi om det

Skrevet

Ønsker gjerne å ligge med en eldre dame, 50-60 år😁

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det var min manns fantasi å oppleve/se meg med en pur ung mann, rundt halvparten av min alder. Det ble også min fantasi og har gitt noen herlige opplevelser i virkeligheten. 

Endret av Tennplugg
  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lå med en mann nærmere 40 når jeg var par og tjue. Nå er jeg snart på hans alder og syns det var grisete og uansvarlig av han å gå med på 

Så det var altså bare hans skyld at det skjedde? I en alder av 22 vil du fortsatt ikke holdes ansvarlig for egne handlinger?

Anonymkode: 2cfde...34b

• Liker 9
Skrevet

Den sommeren jeg var 24, lå jeg med ei på 17 og  ei på 52 i løpet av noen uker.   Liker ikke å skryte, men jeg hadde virkelig draget i den alderen.

52-åringen var mor til en god bekjent, i grenseland til å kalle kompis.  Kan ikke huske å ha fantasert om henne, men synes hun var veldig fin da.  Hun hadde fortsatt timeglassfigur, og sminka og oppkledd var hun litt av et syn. Var ikke planlagt, et ONS i fylla som bare skjedde tilfeldig.

Anonymkode: 42fd3...082

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Dytter tråden

Det må a vær flere som har opplevd ting rundt dette. Masse tråder her, der det prates om "faren/moren til venninner/venner" ....svigerfamilien ... steforeldre ....osv.     Kom igjen nå, ikke vær sjenerte.    

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva om en 20 årig ung mann ville ligget med deg, ville du sagt ja ^^. Men heldig fyr det iallfall

Anonymkode: da640...19b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det virker være en fantasi for mange om å ha sex med noen som en del yngre/eldre enn seg selv. Unge jenter som fantaserer om faren til venninner og unge gutter som tenner på mora til venner osv... Fantasiene går helt sikkert også andre veien. 

Jeg har en elsker som er alenemor. Vet ikke om det telles, men elsker henne iallfall. Hun er litt på samme alder som meg

Anonymkode: da640...19b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

jeg har ligget med ei som var 25 år yngre og hun likte det også. Ville   ha en med erfaring

• Liker 1
Skrevet
Tennplugg skrev (20 timer siden):

Det var min manns fantasi å oppleve/se meg med en pur ung mann, rundt halvparten av min alder. Det ble også min fantasi og har gitt noen herlige opplevelser i virkeligheten. 

Så heldige dere er som tenner på det samme. I de aller fleste forhold er det bare mannen som fantaserer om dette (etter hva jeg leser her inne og erfarer selv).

Skrevet

Traff en mor og datter i syden. Datter på min alder, men det var moren som tente meg og hun på meg. Vi hadde sex 3 ganger uten at datter viste om det. Glemmer det aldri, så deilig som hun var.

Anonymkode: 45a36...67c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

«Jeg hadde frivillig sex med en eldre mann da jeg var ung men fullt ut voksen på alle måter. Nå når jeg er eldre tar jeg ingen ansvar selv, men slenger dritt om ham for at han ikke stanset meg.»

– kvinne

• Nyttig 7
Skrevet
Tennplugg skrev (23 timer siden):

Herrefred for en hærlig mann du har🤗 Ja hvorfor ikke glede dama si, med en hærlig opplevelse i nytelse og glede.. jeg tror dette er med på å skape enda mere kjærlighet.. forresten, ikke bare tror.. jeg vet😍

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Som vanlig skylder du på mannen, typisk kvinner. De er alltid offer, skal aldri ta ansvar for sine handlinger.

Anonymkode: c1a47...c1c

• Liker 3
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo INGENTING unormalt at noen som nærmer seg 40 ligger med jenter i 20-årene. Det er vel heller mer normalt enn unormalt. At du nå synes det er grisete er nok mer en reaksjon på at du er blitt gammel selv om synes det er trist at mennene på din alder prefererer den yngre versjonen av deg selv. Gjør det ikke grisete av den grunn.

Anonymkode: 4fbb7...e38

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Traff en mor og datter i syden. Datter på min alder, men det var moren som tente meg og hun på meg. Vi hadde sex 3 ganger uten at datter viste om det. Glemmer det aldri, så deilig som hun var.

Anonymkode: 45a36...67c

Lucky man !       Hva var aldersforskjellen ?  Ingenting er som å få seg ei moden dame når man er ung

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 13.44):

Var du som 22 åring ikke voksen? 

- eller  lett utviklingshemmet?

Anonymkode: 135dd...e46

• Liker 2
Skrevet

Dytter ......  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...