AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Har skadet ankelen og går på krykker. Det er grusomt vondt hver gang jeg får et støt i foten eller noen dunker borti meg, selv om det er en annen kroppsdel. Vår fjortis klarer bare ikke å la være å dunke borti meg, når hen passerer meg. Har forklart det mange ganger at det går an å ta hensyn, og trenger ikke nødvendigvis å gå seg på meg når det er to meters klaring. Uansett om hen skal forbi meg i sofaen, ved bordet, passerer meg i gangen dulter hen borti foten min, ryggen min, krykken min, hånden min osv. Hen sier unnskyld men det hjelper lite. Jeg spør; hvorfor må du gå omtrent oppå meg når det er halvannen meter bak meg? Hva er det med 12-13 åringer, er de helt blottet for gangsyn? Blir så irritert over at hen må støte inni meg ved hver bevegelse eller passering. Er det motorikken som svikter i tidlig pubertet eller kortidshukommelse.? Anonymkode: d8e05...828
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Da får du slå til med krykka neste gang! Anonymkode: 1ea7f...c43 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 han er ute etter å provosere Anonymkode: 619c7...914
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Jeg var helt spacebrains på den tiden, glemte beskjeder hele tiden. Jeg har riktignok ADHD, men tror det er vanlig for alle tenåringer. Jeg var aldri hensynløs med vilje. Anonymkode: 091b4...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Rop AU!!! hver gang han er borti så han skvetter skikkelig. Men, ikke slå han som noen klarte å nevne over her og noen faktisk har trykket "nyttig" på. Håper det var ironisk. Anonymkode: b70e8...283 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå